تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی تیم ملی ایران می گوید کاملاً مطلع هستیم که با تیم خوبی بازی داریم. تیم عمان بازیکنان خوبی در اختیار دارد، بازیکنانی که شعور فوتبالی خوبی دارند اما ما هم در آمادگی کامل به سر می‌بریم.



به گزارش "تک گل"، کارلوس کی‌روش در نشست مبطوعاتی پیش از بازی تیم‌های ایران و عمان گفت: بازی مهم و حساسی مقابل عمان داریم و این را همه  شما می دانید، این بازی از دو جهت مهم است ما در تلاش هستیم که به عنوان تیم اول رنکینگ آسیا با همین رتبه در گروه‌مان به مرحله دوم انتخابی جام جهانی صعود کنیم و خیلی هم تلاش خواهیم کرد که بتوانیم صدرنشین گروه بمانیم.

کی روش درباره بازی برابر عمان گفت: ما کاملا می دانیم که با تیم خوبی بازی داریم، تیم عمان بازیکنان خوبی در اختیار دارد، بازیکنانی که شعور فوتبالی خوبی دارند اما ما هم در آمادگی کامل به سر می‌بریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با سه امتیاز این بازی به کارمان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2017 روسیه پایان دهیم.

او ادامه داد: مطمئناً فردا با حضور هواداران خوب‌مان عملکرد خوبی خواهیم داشت، من در همین جا از هواداران تیم ملی می‌خواهم فردا در ورزشگاه حضور داشته باشند تا با بازی خوبمان و حمایت آنها بتوانیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد اینکه آخرین شکست ما مقابل عمان بوده گفت: مدت‌هاست نتوانستیم عمان را شکست دهیم و این یک واقعیت است همه می‌دانند که مدت زمان طولانی است که نتوانستیم عمان را شکست دهیم. عمان تیم و بازیکنان خوبی دارد و با انگیزه کافی مقابل ما حاضر می‌شوند. در زمان مربیگری‌ام دو بار مقابل عمان قرار گرفتیم که یک بازی تمرینی بود که نتیجه خوبی به دست نیامد و در بازی دوم یک امتیاز کسب کردیم.

کی‌روش ادامه داد: وقتی در مورد مسابقات مقدماتی صحبت می‌شود همه برای موفقیت در بازی ها حاضر می‌شوند و کسب یک امتیاز در بازی مقابل عمان کمک زیادی به ما کرد. در حال حاضر در بازی برگشت شرایط بسیار خوبی داریم و تقریبا یک تیم دوم دارم که همگی آماده هستند که می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. هم از بعد انفرادی و هم تیمی در شرایط خوبی هستیم و امیدوارم بتوانیم موفق باشیم.

وی ادامه داد: عمان تیم خوبی دارد اما از نظر بازیکن نفرات زیادی ندارد و تنها 14-15 بازیکن این تیم را تشکیل می دهد مطمئنا با در نظر گرفتن اینکه سرمربی جدیدی چیزی برای از دست دادن ندارند و نگاه متفاوتی خواهند داشت. عمان برای افتخار و غرورشان بازی خوبی را انجام خواهند داد.

کی‌روش در پایان گفت: تیم ملی ایران بسیار تشنه و با انگیزه بالا نه تنها برای پیروزی مقابل عمان بلکه برای حفظ مواردی دیگر مقابل عمان قرار خواهد گرفت. اگر مقابل عمان نتیجه نگیریم ممکن است که خیلی چیزها را از دست بدهیم. عمان تیم خوبی دارد اما ماهم تیم بهتر و برتری هستیم من 22 بازیکن را در حال حاضر دارم که با دروازه‌بانهای ما حتی بیشتر هم می‌شوند. همگی آنها آمادگی حضور در بازی را دارند اما حتی این هم کافی نیست. در طول 90 دقیقه باید انگیزه جنگجویانه‌ای داشته باشیم و نتیجه را از آن خود کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد