تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دو چهره ویژه نقل و انتقالات تابستانی ایران در جمع نفرات تیم ملی حضور ندارند.



کاوه رضایی مهاجم سابق ذوب آهن و مهرداد محمدی ستاره جوان راه آهن که هر دو مورد توجه تیم های داخلی و خارجی فراوانی هستند، در آخرین فهرست کارلوس کی روش حضور ندارند. کی روش 38 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده و با وجود آنکه کاوه رضایی در اردوهای پیشین حضور داشته و البته فصل خوبی را هم پشت سر گذاشته است، در جمع نفرات دعوت شده حاضر نیست.


علت عدم دعوت از رضایی و محمدی تراکم بازیکن شاخص در پست های این دو بازیکن عنوان شده است. رضایی در حال حاضر بدون باشگاه است و از استقلال و پرسپولیس و در حال انتخاب یک تیم باشگاهی جدید است و محمدی نیز منتظر تیم تازه ای که هزینه رضایتنامه وی را بپردازد و از راه آهن آزادش کند. در پست کاوه ستاره هایی مثل آزمون ، طارمی ، انصاری فر و گوچی حاضرند و مهرداد محمدی نیست کار سختی داشت برای اینکه ازبین چپ ها و وینگر ها جایی برای خود پیدا کند .


به جز این دو در فهرست 38 نفره تیم ملی چهره های دیگری مثل محسن مسلمان، علی علیپورکه فصل خوبی را پشت سر گذاشتند نیز حضور ندارند. ضمن اینکه از اردوی قبلی سیاوش کوروشی و علی اصغر عاشوری  نیز از فهرست ملی پوشان خط خورده اند . 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد