تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال از بازی خداحافظی‌اش کنار کشید.



با اینکه قرار بود بازی خداحافظی جواد نکونام روز 4 شهریورماه با حضور ستاره های سابق لالیگا برگزار شود، این ستاره ارزنده فوتبال ایران از حضور در چنین مسابقه ای کنار کشید.

مسابقه خداحافظی جواد نکونام به همت باشگاه هنرمندان قرار بود با حضور ستاره هایی مانند کریستین کارمبئو، فرناندو مورینتوس، اریک آبیدال، مندیتا، فرناندو سانز و... در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود اما جواد نکونام به خاطر لیست بازیکنان اعلام شده از سوی باشگاه هنرمندان کناره گیری کرد.


باشگاه هنرمندان لیستی را به عنوان تیم یاران نکونام منتشر کرد که ظاهرا مورد تایید نکونام نیست. مربی جدید تیم ملی اصرار داشت که در این مسابقه چهره های چون علی پروین، احمدرضا عابدزاده، سیروس دین محمدی، مجید نامجو مطلق، حمید استیلی، خداداد عزیزی و... حضور داشته باشند اما در لیست ارایه شده نامی از آنها دیده نمی شد.


به همین خاطر نکونام به مسئولان برگزاری مسابقه انصرافش را از این مسابقه اعلام کرد. او اعتقاد دارد عدم حضور اسطوره های فوتبال بی احترامی به آنها است و تیمی که نامش نکونام است باید مورد تایید او باشد.


نکته قابل توجه اینکه علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال هم در لیست اعلام شده از سوی باشگاه هنرمندان قرار دارد.





 پس از کناره‌گیری نکونام از بازی خداحافظی‌اش فدراسیون فوتبال اعلام کرد که برای نکونام مراسم باشکوهی برگزار می‌کند.

رئیس روابط عمومی فدراسیون گفت: با توجه به اینکه جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان از دیداری که قرار بود به عنوان خداحافظی وی برگزار شود، کناره‌گیری کرده است، فدراسیون فوتبال در آینده ای نزدیک قطعا مراسمی در خور شان و جایگاه وی که تلاش بسیار زیادی برای ارتقای فوتبال کشور مبذول داشته، انجام خواهد داد.


وی گفت: هر چند در گذشته بزرگانی از فوتبال ملی کشور خداحافظی کرده‌اند و نتوانسته‌ایم مراسمی برای خداحافظی این عزیزان برگزار کنیم، به طور حتم جبران مافات خواهیم کرد و این اقدام برای این عزیزان نیز انجام می‌شود و جا دارد مجددا از اعلام نظر به‌جای بزرگان و پیشکسوتان فوتبال کشور، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.


حسینی در پایان گفت: برگزاری این مسابقه که قرار بود چهارم شهریورماه برگزار شود، هیچ ارتباطی به فدراسیون فوتبال ندارد و این فدراسیون به هیچ عنوان در جریان جزئیات برنامه‌های پیش بینی شده برای آن نبوده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد