تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مربی تیم ملی فوتبال اعتقاد دارد قصد تحریک قطری ها را بعد از گل تیم ملی ایران نداشته است.



به گزارش "تک گل"، در کنار پیروزی ارزشمندی که تیم ملی فوتبال در بازی با قطر به دست آورد، جنجال های پایان مسابقه عجیب ترین صحنه ها را در یک مسابقه فوتبال رقم زد. جواد نکونام مربی تیم ملی که خوشحالی او عامل این مسائل بود، اعتقاد دارد این درگیری ها به خاطر ناراحتی قطری ها از گل خورده بوده است.


نکونام در گفت و گویی درباره شرایط مسابقه، درگیری های ایجاد شده وبرخی مسائل دیگر توضیح داده است که در ادامه آمده است:


از مردم متشکرم
خداراشکر می کنم که توانستیم پیروز شویم. باید از مردم تشکر کنم. به همه ملت عزیز ایران تبریک می گویم. ممنونم که این تعداد هوادار به ورزشگاه آمدند و از طرف تمام بازیکنان و اعضای تیم تشکر می کنم. خوشحالیم که توانستیم آنها را خوشحال به خانه بفرستیم.


مجبور بودم از جلوی نیمکت قطر رد شوم
وقتی گل زدیم، خوشحالی کردم. هرگز قصد تحریک و یا کری خوانی نداشتم. با توجه به اینکه رضا قوچان نژاد برای خوشحالی به سمت پرچم کرنر رفت، نمی توانستم از وسط زمین به سمت او بروم و از جلوی نیمکت قطر رد شدم. دست هایم را به نشانه پیروزی مشت کردم و فقط خوشحالی خودم را انجام دادم.


من اینطور هستم، تعصب دارم
قطری ها از گلی که خوردند، ناراحت بودندو آنطور رفتار کردند. به هر حال من اینطور هستم و تعصب دارم. به من برمی خورد اگر مساوی می شدیم. ناراحت بودم و از سوی دیگر داوری نیز ناراحتی مان را بیشتر کرده بود. فشار زیادی روی من و سایر بازیکنان بود و نباید به این مساله ایراد گرفت.


داور عصبانی مان کرد
داور مسابقه در این بازی اشتباهاتی داشت که مارا عصبانی کرد. برای ما مهم بود پیروز شویم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.


حمایت تا جام جهانی
زمانی که وارد استادیوم شدیم، به مربیان تیم ملی گفتم قطعا امروز تعداد زیادی از مردم پشت در می مانند. از همه عزیزانی که آمدند، تشکر می کنم و دستشان را می بوسم. امیدوارم این حمایت ها تا صعود به جام جهانی ادامه داشته باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد