تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رضا قوچان نژاد بازيکن تيم ملي ايران به جمع بازيکنان باشگاه الکويت پيوست.



باشگاه ورزشي الکويت مراحل نهايي انتقال مهاجم ايراني، رضا قوچان نژاد را براي پيوستن اين بازيکن به مدت يک فصل به ليگ برتر کويت انجام داد. اين بازيکن صبح امروز به اردوي آماده سازي باشگاه الکويت در قاهره پيوست و قرارداد نهايي را امضا نمود. رضا که متولد 1987 است مهاجم تيم ملي ايران در جام جهاني برزيل بود نقشي کليدي را در تيم ملي ايران بازي کرده است و داري تجارب حرفه اي ارزنده در باشگاه هاي گوناگون و اين اواخر "چارلتون اتلتيک" انگلستان مي باشد.

در بيانيه رسمي وب سايت رسمي باشگاه ورزشي الکويت به نقل از نايب رئيس فوتبال اين باشگاه، "عادل عقله" آمده است: خداي بزرگ را شاکريم که اين انتقال به خوبي و خوشي انجام شد تا گرانترين خريد اين باشگاه به مثابه هديه اي از جانب رئيس بزرگ باشگاه الکويت، جناب آقاي "مرزوق الغانم" به تماشاگران و عاشقان باشگاه الکويت انجام شود و آرزوي موفقيت اين بازيکن را در باشگاه به همراه هم بازيانش در زمين مسابقه و ساير عرصه هاي زندگي داريم.

قرارداد قوچان نژاد با الکویت

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد