تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدافع تیم ملی فوتبال ایران که اخیرا به الأهلی قطر پیوست به رسانه‌ها معرفی شد. او از اینکه به این تیم قطری پیوسته بسیار خوشحال است و مجبتی جباری را یکی از دلایل پیوستن‌اش به الأهلی می‌داند.



 سید جلال حسینی سرانجام پس از کش‌و‌قوس‌های زیاد از پرسپولیس جدا شد تا پیراهن الأهلی قطر را بر تن کند و همباری مجتبی جباری در این تیم شود.

به گزارش تک گل، باشگاه الأهلی قطری در مراسمی که با حضور سران این باشگاه برگزار شد سید جلال حسینی را رسما به هواداران خود معرفی کرد. مدافع سابق پرسپولیس از اینکه به این تیم قطری پیوسته خوشحال است و حضور مجتبی جباری در این تیم را یکی از دلایل اصلی پیوستنش به الأهلی دانست. او گفت: بسیار خوشحالم به الأهلی که قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین تیم قطر است پیوسته‌ام. از وقتی به این تیم پیوسته‌ام اصلا احساس غربت نکرده‌ام. رابطه بسیار خوبی با بازیکنان دارم. بدون شک چنین شرایطی باعث می‌شود که هر چه سریعتر با شرایط جدید کنار بیاییم. رابطه بسیار خوبی با هموطنم مجبتی جباری دارم و او یکی از دلایل پیوستنم به الأهلی بود. جباری باعث شد تا خیلی سریع به پیشنهاد الأهلی پاسخ دهم.

مدافع سابق قرمزپوشان پایتخت درباره این سوال که اگر میلان ماچالا سرمربی تیم ترجیح دهد که او باید در بعضی از بازیها روی نیمکت بنشینید چه واکنشی خواهید داشت اینگونه پاسخ داد: من تابع دستورات سرمربی تیم هستم. امیدوارم بتوانم بهترین بازی‌هایم را برای الأهلی به نمایش بگذارم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و آماده هستم تا با هر شرایطی کنار آییم. امیدوارم که در نخستین تجربه بین المللی خود خوب کار کنم و بازیهای زیبایی را برای تیمم به نمایش گذارم.

بلال ولید رئیس بخش فوتبال الأهلی هم در این نشست گفت: سید جلال حسینی بازیکن جدید الأهلی بی نیاز از تعریف است. او مدافع ملی پوش تیم ملی فوتبال ایران است. همه ما دیدیم که او در جام جهانی بازیهای بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و عملکرد بسیار خوبی داشت. قرارداد با حسینی بنا به خواست سرمربی تیم بود. او فصل قبل بازیهای حسینی را زیر نظر گرفت و از ما خواست تا او را جذب کنیم. مذاکرات ما با این بازیکن ایرانی طولانی نشد و خیلی سریع موافقت او را جلب کردیم، به ویژه اینکه او رابطه بسیار خوبی با هموطنش جباری داشت.

او درباره مدت زمان قرارداد سید جلال هم اینگونه پاسخ داد: قرارداد او یکساله است و می تواند دوباره تمدید شود.

عکس سیدجلال حسینی در تیم الاهی قطر

عکس سیدجلال حسینی در تیم الاهی قطر

عکس سیدجلال حسینی در تیم الاهی قطر

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد