تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ديدار تيم هاي العربي برابر تيم رده نهمي الخريطات که لحظاتي پيش در استاديوم "حمد الکبير"، استاديوم خانگي العربي انجام شد با نتيجه 0-0 مساوي به پايان رسيد و دو تيم به يک امتياز از اين بازي رضايت دادند.



بازی با حملات گسترده العربی آغاز شد و حملات مهاجمین شاخص این تیم، "ایمواه آزیکیل" و "پائولینیو" بارها با دفاع چند لایه الخریطات مواجه شد. دو تیم با نتیجه مساوی 0-0 به رختکن رفتند.
نیمه دوم نیز حملات سنگین و همه جانبه العربی آغاز شد و پترسکیو، مربی رومانیایی العربی برای ایجاد تغییر در روند بازی این بار بر عکس بازی هفته پیش این تیم، اشکان دژاگه که بازی را از روی نیمکت دنبال میکرد در دقیقه 65 به جای پائولو سرجیو" معروف به پائولینیو به زمین آورد اما این تغییر نیز مفید واقع نشد و بازی دو تیم در دقیقه 92 با نتیجه 0-0 پایان یافت.
با این تساوی متوالی خانگی تیم فوتبال العربی با 9 امتیاز در جدول رده بندی به طور موقت به مکان پنجم صعود کرد و الخریطات نیز با 6 امتیاز مکان نهم خود را حفظ نمود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد