تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اوساسونا در خانه برابر ساراگوسا با نتیجه 0-1 شکست خورد.




مصاف اوساسونا و ساراگوسا که طبق برنامه مسابقات هفته بیست و سوم لیگ دسته یک اسپانیا قرار بود هفته گذشته برگزار شود اما به دلیل بارش برف این بازی به تعویق افتاده بود امشب از ساعت 21 و 30 دقیقه در ورزشگاه پامپلونا برگزار شد.

در این دیدار بر خلاف هفته گذشته که نکونام به دلیل پاره‌ای از مشکلات از جمله ویزا قادر به حضور در اسپانیا نبود با رفع مشکلات وی راهی پامپلونا شد و با نظر مربی از ابتدا در ترکیب اوساسونا حضور داشت اما نامی از انصاری فرد در ترکیب ابتدای دیده نمی شد.

ساراگوسا تیم ششم جدول در این دیدار مسلط به توپ و میدان بود و زودتر از میزبان به گل رسید و در ادامه با کنترل بازی سعی به حفظ نتیجه داشت.

در نقطه مقابل یاران نکونام برای رسیدن به تساوی و حتی پیروزی با انگیزه بودند اما در نهایت اوساسونا در مقابل دیدگان هزاران هوادار خودی در شبی که نکونام با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 80 از بازی اخراج شد با نتیجه یک بر صفر بازی را به میهمان واگذار کرد.

تک گل ساراگوسا توسط گالارتا در دقیقه 43 به ثمر رسید.

در این دیدار نام کریم انصاری فرد در لیست 18 نفره حضور نداشت.

در جدول لیگ یک اسپانیا اوساسونا با 30 امتیاز در مکان دوازدهم قرار دارد.

هفته آینده اوساسونا در مقابل لیاگ اوسترا قرار خواهد گرفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد