تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال اوساسونا دیشب بدون نکونام و در حضور 76 دقیقه ای کریم انصاریفرد در زمین خود با نتیجه 0-1 مغلوب یاگوسترا شد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، در شرایطی که جواد نکونام این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده بود، کریم انصاری فرد در ترکیب اصلی اوساسونا حضور داشت و 77 دقیقه برای تیمش بازی کرد اما موفق به گلزنی نشد.

این دومین شکست متوالی اوساسونا بود. جالب اینجاست که هر دو شکست نیز در ورزشگاه خانگی این تیم رقم خورده است. قرمزهای پامپلونا در بازی قبلی با یک گل مغلوب ساراگوسا شده بودند و ساعاتی پیش نیز با تک گل دقیقه 79 خوانخو، مغلوب یاگوسترا شدند و با این شکست در 5 امتیازی منطقه سقوط قرار گرفتند. البته با بازی های فردا این فاصله امتیازی می تواند به سه نیز برسد.

اوساسونا تا پیش از باخت به ساراگوسا، دو ماه بود که شکستی را تجربه نکرده بود. اوساسونا هم اکنون با 30 امتیاز در رده 12 قرار دارد در حالیکه یاگوسترا با این سه امتیاز ارزشمند بیرون از خانه، 29 امتیازی شد و با دوپله صعود به رده چهاردهم جدول رسید.





پس از بازی ، سرمربی اوساسونا از علکرد انصاریفرد ابراز رضایت کرد.

اوساسونا در شرایطی بازی دیشب خود را واگذار کرد که کریم انصاری فرد 75 دقیقه در میدان بود و اتفاقا موقعیتهایی برای گلزنی هم داشت اما او نتوانست از این موقعیتها استفاده ببرد.

آنطور که سایت navarradeportiva نوشته، سرمربی اوساسونا در کنفرانس خبری بعد از بازی با سئوالات زیادی درباره دلیل بازی دادن به انصاری فرد مواجه شده است.

اوربان البته از بازی کریم دفاع کرده و درباره بازیکن ایرانی اش گفته: کریم در این بازی عملکرد بدی نداشت. او فرصت زیادی برای بازی کردن نداشته تا بتوان در مورد او قضاوت کرد. انصاری فرد در این بازی خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد ضمن آنکه بقیه بازیکنان هم عملکرد بهتری از او نداشتند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد