تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی تیم آلکمار از عملکرد جهانبخش در بازی مقابل اوس ، ابراز رضایت کرد.



به گزارش "تک گل" ، آلکمار شب گذشته در دیداری دوستانه برابر اوس به میدان رفت و موفق شد با نتیجه چهار بر سه به برتری برسد تا آمادگی خود را برای بازی‌های لیگ هلند و لیگ اروپا افزایش بدهد. آلکمار که این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است، یک نیمه از علیرضا جهانبخش که به تازگی از بند مصدومیت رها شده استفاده کرد و این بازیکن ایرانی نیز در یک نیمه سه پاس گل برای هم تیمی‌هایش در این دیدار دوستانه فراهم کرد.

فان در بروم، سرمربی آلکمار با تمجید از این بازیکن ایرانی خود گفت: خیلی مهم بود که او در این دیدار به میدان برود. علیرضا مدت‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از فوتبال دور بود و باید با اعتماد به نفس به فوتبال بازمی‌گشت. ترجیح دادم که یک نیمه از او استفاده کنم و او نیز به خوبی پاسخ اعتماد من را داد و نشان داد که بازیکن بزرگی است. برای او خیلی خوشحالم که عملکرد موثری در اولین بازی خود با تیم انجام داد.

فان در بروم در ادامه گفت: جهانبخش بار تیمی ما را بالا برده است. او باعث می‌شود بقیه بازیکنان نیز بیشتر بدوند و عملکرد بهتری داشته باشند. با علیرضا تیم بهتری هستیم.

آلکمار این هفته در لیگ هلند برابر گرافشاپ به میدان خواهد رفت که احتمال زیاد جهانبخش برای اولین بار با تیم جدید خود در لیگ به میدان خواهد رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد