تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مجتبی جباری تا دقیقه 90 در ترکیب تیم الاهلی برای بازی السیلیه بود ولی لحظه آخر از ترکیب تیمش خارج شد.



به گزارش "تک گل" ؛ خروج ناگهانی او از لیست الاهلی، باعث نگرانی طرفداران این بازیکن شد. جای خالی مجتبی هم به دشت در ترکیب تیمش احساس شد. در آن مسابقه تیم الاهلی تا آخرین ثانیه ها از حریف خود 2 بر یک پیش بود اما پنالتی پژمان منتظری باعث شد تا این تیم گل دوم را بخورد و بازی را مساوی کند. اما بعد از بازی خیلی ها دنبال این بودند که بدانند چه اتفاقی برای جباری افتاده است؟ آخرین خبرها حکایت از آن دارد که این بازیک در لحظه گرم کردن با تیم، به ناگهان در زانوی خود احساس درد کرد و بنا به صلاحدید پزشک ها از حضور در بازی منع شد. اطلاعات زیادی درباره میزان مصدومیت و همینطور ناحیه آسیب دیده وجود ندارد اما گفته می شود دوری او از تمرینات طولانی نیست و نزدیک به دو هفته دیگر به میادین برمی گردد.

جباری در سال های حضور در لیگ برتر به دلیل تمرینات نادرست و همینطور زمین های خراب، پشت هم آسیب می دید. او معمولا از یک فصل فقط 8 تا 10 هفته را بازی می کرد. اما از روزی که به قطر رفت شرایط عوض شود. شکل تمرینات و همینطور چمن های استاندارد باعث شد تا مجتبی مصدوم نشود و بدون هیچ مشکلی به بازیگری اش ادامه دهد. تنها اواخر فصل قبل بود که به دلیل خطای بسیار شدید بازیکن حریف، جباری آسیب دید و مجبور شد نزدیک به 4 هفته از میادین دور باشد. غیر از آن مجتبی آسیب دیدگی خاصی نداشته است. این بار هم الاهلی امیدوار است مصدومیت مجتبی جدی نباشد و بعد از تعطیلات بتواند برای الاهلی به میدان برود. جباری در خوب زمانی مصدوم شد، در زمان تعطیلات. لیگ قطر نزدیک به دو هفته تعطیل است و این زمان خوبی است که مجتبی بتواند به خوبی استراحت کند و زودتر به میادین برگردد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد