تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم ملی پوش ایرانی چارلتون با گلی در بازی برابر برایتون به ثمر رساند خود را به عنوان یکی از بهترین گلزنان این تیم معرفی کرد.



به گزارش "تک گل"، رضا قوچان نژاد در حالی شب گذشته در بازی برابر برایتون به میدان رفت که این دیدار را می توان نهمین بازی وی در لیگ دسته اول انگلیس (چمپیون شیپ) دانست.

گوچی که از 19 بازی چارلتونی ها تنها در 9 بازی به میدان رفته است توانسته 3 بار برای این تیم گل زنی کند، وی در این 9 بازی نیز شش دیدار را به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد، البته بدشانسی بزرگ گوچی، مصدومیت وی بود که باعث شد او در بسیاری از بازی های چارلتون به میدان نرود. با این حال گوچی توانسته با همین تعداد کم بازی های انجام داده خود را به عنوان یکی از بهترین گلزنان این تیم معرفی کند.


دو بازیکن دیگر چارلتونی ها که به همراه گوچی با سه گل زده عنوان بهترین گل زن این تیم را یدک می کشند کارلان گرانت و تونی وات هستند.

گرانت در 16 بازی چارلتون بازی کرده است که در 7 دیدار به عنوان یار جانشین به میدان آمد و تونی وات نیز در 15 بازی برای این تیم بازی کرد که در 4 بازی به عنوان یارجانشین به میدان آمده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد