تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم ایرانی چارلتون در روزی که به عنوان باز تعویضی به میدان رفت ظرف دو دقیقه اخراج شد تا تیره روزهایش در این تیم ادامه پیدا کند.



به گزارش "تک گل"، رضا قوچان نژاد در بازی چارلتون مقابل هادرزفیلد یونایتد نیمکت نشین شد اما در دقیقه 62 کارل فرایه سرمربی تیم وقتی چارلتون با سه گل از میزبان خود عقب افتاد مهاجم ایرانی اش را وارد زمین کرد به این امید که ورود گوچی بتواند مشکلات خط حمله این تیم را کم کند.

اما در روزی که چارلتونی ها حال و روز ناخوشی داشتند و مدام گل دریافت می کردند قوچان نژاد هم اسیر احساسات و اعصاب ناراحت خود شد و با دو تکل بسیار بد روی بازیکنان حریف در لحظات پایانی کارت قرمز را جلوی چشمانش دید. نکته جالب توجه این که گوچی با دو کارت زرد متوالی در کمتر از دو دقیقه(86 تا 88) مجبور شد زمین را ترک کند تا بعد از اخراج او هادرزفیلد به گل پنجم رسیده و برد شیرین خود را کامل کند.

با این نتیجه ناامید کننده چارلتون با 20 امتیاز از 26 بازی در جایگاه 23 و ماقبل آخر ایستاد تا یک گام به سقوط نزدیک شود تا جایگاه کارل فرایه بلژیکی نیز روی نیمکت چارلتونی ها متزلزل تر از گذشته شود چون بسیاری از رسانه های جزیره از احتمال اخراج او توسط مالک جنجالی باشگاه خبر دادند. با این اوصا رضا قوچان نژاد هم تمایلی به تمدید قرارداد با باشگاه چارلتون ندارد تا روزهای پایانی حضورش در این تیم پرحاشیه را سپری کند.

با توجه به این که دریافت کارت قرمز در فوتبال انگلیس جرایمی از یک تا سه جلسه محرومیت در پی دارد باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس مهاجم ایرانی چارلتون را چند جلسه محروم خواهد کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد