تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 آنخل دي‌ماريا با باشگاه منچستريونايتد به توافق نهايي رسيد و قرار است قراردادش را پس از جام‌جهاني با شياطين سرخ امضا کند.



 منچستريونايتد فصل جديد ليگ برتر را با لوئيس فان‌خال‌ آغاز خواهد کرد. اين مربي هلندي قصد دارد تغيير و تحولات زيادي در تيم منچستر صورت دهد تا دوباره اين تيم به سطح اول فوتبال بازگردد.

باشگاه منچستريونايتد با آنخل دي‌ماريا، هافبک آرژانتيني رئال‌مادريد به توافق رسيد و قرار است اين بازيکن قراردادش را پس از جام‌جهاني امضا کند. منچستر براي به خدمت گرفتن دي‌ماريا مبلغي نزديک به 40 ميليون يورو پرداخت خواهد کرد.

باشگاه منچستريونايتد تاکنون آندره هره‌را، از آتلتيک بيلبائو و لوک‌ شاو از ساوتهمپتون را به خدمت گرفته است. دي‌ماريا سومين خريد شياطين سرخ براي فصل جديد محسوب مي‌شود.

آنخل دي‌ماريا در بازي آرژانتين برابر بلژيک مصدوم شد و نتوانست در بازي برابر هلند به ميدان برود. حضور اين بازيکن در بازي برابر آلمان نيز در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد