تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

لیگ اروپا با انجام 16 بازی در دور رفت پیگیری شد.

 

 

 

 

سلتیک 3-3 اینترمیلان

دیدار تیم های سلتیک و اینتر در حالی با نتیجه 3-3 به پایان رسید که تا آخرین دقایق اینتر از حریف پیش بود.

شاگردان مانچینی در این دیدار تا ثانیه های پایانی از حریف پیش بودند اما در نهایت گل تساوی را دریافت کردند تا از صعودشان به مرحله بعد چندان مطمئن نشوند.
در این دیدار اینتری ها بازی را طوفانی آغاز کردند و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که ژردان شقیری حساب کار را 1-0 کرد. ستاره سوئیسی پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و بعد از اینکه دروازه بان سلتیک ضربه اول او را دفع کرد، ضربه برگشتی را تبدیل به گل کرد.
برتری اینتر ادامه پیدا کرد و پس از اینکه شقیری یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد، رودریگو پالاسیو در دقیقه 13 گل دوم اینتر را به ثمر رساند. روی یک ضربه کرنر، توپ در یک رفت و برگشت به پالاسیو رسید و او با یک ضربه دقیق، توپ را از بین پاهای گوردون، به گل دوم تیمش تبدیل کرد.
بعد از این گل سلتیک پیش کشید و در دقیق 24، اختلاف را کاهش داد. همکاری متیوز و یوهانسن، یک موقعیت خوب برای آرمسترانگ ایجاد کرد و او با یک ضربه تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.
تنها یک دقیقه بعد، اشتباه هوگو کامپانیارو و گل به خودی او، کار را به تساوی کشید. بار دیگر همکاری یوهانسون و متیوز و ارسال متیوز به محوطه جریمه، با برخورد به کامپانیارو، وارد دروازه شد.
بعد از این گل بازی متعادل شد و در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی2-2 به پایان خواهد رسید، پالاسیو بار دیگر برای اینتر گلزنی کرد. اشتباه دروازه بان سلتیک در دفع یک توپ بلند، این فرصت را برای مهاجم آرژانتینی فراهم کرد تا دروازه سلتیک را باز کند.
در نیمه دوم اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و پالاسیو در همان دقایق ابتدایی یک موقعیت خوب را از دست داد. در ادامه سلتیک موقعیت های بهتری داشت اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. در حالی که به نظر می رسید بازی با برتری اینتر به پایان خواهد رسید، یک حمله همه جانبه از سلتیک، گل سوم را برای این تیم به همراه داشت. تلاش کوواچیچ برای دفع توپ، باعث شد توپ به هندرسون برسد و او با یک پاس عالی، گیدتی را صاحب توپ کرد.او هم بعد از مهار توپ با سینه، با یک ضربه چکشی عالی، دروازه کاریتزو را باز کرد.
در ثانیه های پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری اینتر به پایان رسید.

 

لیورپول 1-0 بشیکتاش

 دو تیم لیورپول انگلستان و بشیکتاش ترکیه درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که لیورپول به عنوان تیم سوم گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا راهی لیگ اروپا شده بود و بشیکتاش نیز با صعود از گروه خود به مرحله حذفی رسیده بود. این بازی از دو نظر دیگر نیز جالب و خاطره انگیز بود. در آخرین بازی دو تیم که در آنفیلد برگزار شده بود، لیورپول حریف ترک خود را با 8 گل درهم کوبیده بود. همچنین این بازی با بازگشت دمبابا به آنفیلد همراه بود، بازیکنی که سال گذشته در چلسی قهرمانی را از لیورپول در آنفیلد روی اشتباه استیون جرارد گرفت.

در ابتدای نیمه اول هرچند بازی با فشارهای ضمنی لیورپول آغاز شد و ادامه یافت، اما شاگردان برندن راجرز برای باز کردن دروازه بشیکتاش با مشکل رو به رو بودند. در طرف مقابل نیز رقیب ترکِ قرمزها کاملاً دست و پا بسته عمل می کرد از خلق هرگونه خطری روی دروازه لیورپول عاجز بود. کم کم اما با نزدیک تر شدن به دقایق پایانی بازی، حملات لیورپول با فشار بیشتری دنبال شد و حتی موقعیت هایی از جمله ضربه خطرناک کوتینیو که با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه بشیکتاش به بیرون رفت خلق شد که در نهایت برای قرمزها بی فایده بود. بازی نیز در پایان نیمه با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم لیورپولی که نمی خواست در خانه متوقف شود، به خوبی حملات خود را از سر گرفت و در همان ابتدا یکی از بهترین فرصت ها توسط آدام لالانا از دست رفت. این ملی پوشِ انگلیسیِ لیورپول در برابر دروازه خالی، توپ را به آسمان فرستاد تا لیورپول به گل نرسد. در ادامه نیز چند فرصت دیگر توسط بالوتلیِ تازه نفس خلق شد که بی فایده بود. در این بین نیز فرصت هایی هرچند اندک و کم خطر برای بشیکتاش به وجود آمدند که عقاب های سیاه موفق به استفاده از این فرصت ها نشدند. در دقایق پایانی اما اتفاقی افتاد که باعث شد سرنوشت بازی عوض شود. موتا، در ده دقیقه پایانی روی آیب خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در پی این موضوع نیز بالوتلی با گل کردن پنالتی، موفق شد تک گل بازی را به ثمر برساند تا لیورپول صاحب یک پیروزی خفیف و البته ارزشمند در برابر بشیکتاش بشود. گفتنی است که دو تیم هفته آینده در ترکیه بازی برگشت خود را انجام خواهند داد.

شرح گل : ماریو بالوتلی (لیورپول 1-0 بشیکتاش)('85): مهاجم ایتالیاییِ لیورپول به راحتی از روی نقطه پنالتی دروازه بشیکتاش را باز کرد تا کار لیورپول در بازی برگشت آسان تر شود.

 

نتایج تمامی بازیهای امشب :

نتایج بازیهای دیشب لیگ اروپا

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد