تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کلوزه مهاجم آلمانی تیم لاتزیو ایتالیا تصمیم گرفت برای یک فصل دیگر قرارداد خود با این باشگاه را تمدید کند.



میروسلاو کلوزه که امروز وارد سی و هفتمین سال زندگی خود شد به "بیلد" گفت:" این یک تصمیم قلبی و احساسی بود که یک سال دیگر هم در لاتزیو بازی کنم. من و خانواده‌ام از بودن در اینجا بسیار راضی هستیم. فضای حاکم بسیار خوشایند و عالی است؛ ما این فصل سوم شدیم و می‌خواهیم در چمپیونزلیگ شرکت کنیم. من هم از نظر بدنی کاملا آماده هستم."

انتشار این خبر به نوعی غافلگیرکننده بود، چونکه این بازیکن آلمانی پیشتر اعلام کرده بود قصد ندارد در ایتالیا بماند و حتی پیشنهاداتی از تیم‌های بوندسلیگایی هم دریافت کرده بود.
وی افزود:" موقعی که من و همسرم به پسرهایمان گفتیم که برنامه‌مان به چه صورت است، آنها واقعا ناراحت شدند. آنها اینجا دوستان خوبی پیدا کرده‌اند و عضو یک باشگاه هم هستند و فوتبال کار می‌کنند. اینکه تصمیمم عوض شد و می‌خواهم در رم بمانم، بخاطر بچه‌ها بود."
کلوزه در پیامی خطاب به هواداران لاتزیو هم نوشت:" هواداران ما فوق‌العاده‌اند و هر روز ما را با عشق و محبتشان شارژ می‌کنند. آنها بی‌نظیرند."
گفتنی است قرارداد بهترین گلزن جام‌های جهانی با آبی‌پوشان رم سال 2016 به پایان می‌رسد. با این حال وی هنوز قصد ندارد کفش‌هایش را آویزان کند:" هرگز نباید گفت هرگز. فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم؛ من اصلا مصدوم نشدم. تیم ما یک فوتبال هجومی را به معرض نمایش می‌گذارد و من میخواهم کماکان در این راه به این مربی عالی و همه لاتزیویی‌ها کمک کنم تا یک تصویر خوب، مثبت و موفق از این باشگاه بسازیم. فقط می‌توانم بگویم: همچنان به شدت مشتاق فوتبال بازی کردن هستم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد