تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت:‌ نيازي به بازي در ورزشگاه آزادي نداريم و مي‌رويم در ورزشگاه تختي يا شيرودي بازي مي‌کنيم.



عليرضا رحيمي پس از حضور طلبکاران باشگاه پرسپوليس در اين باشگاه، گفت:‌ مشکل خاصي نيست و به زودي اين موضوع حل مي‌شود. نبايد اين اتفاق مي‌افتاد چرا که پرسپوليس پرافتخارترين تيم ايران است و توقع نداشتيم که اين اتفاق را در باشگاه پرسپوليس شاهد باشيم اما مشکل خاصي نيست و حل مي‌شود.

وي ادامه داد: هر روز از اين اتفاقات در باشگاه پرسپوليس مي‌افتد و يک روز پليس و روز ديگر طلبکار و وکيل در باشگاه پرسپوليس حضور دارد و شما ببينيد که ما با چه شرايطي مشغول کار کردن هستيم. فکر مي‌کنيد با اين شرايط مي‌توان پرسپوليس را رو به جلو برد؟! با اين همه من به هواداران پرسپوليس قول مي‌دهم اين تيم را به همان جايي که آنها دوست دارند برسانم. جالب اين است که حتي در مورد بدهي هاي باشگاه پرسپوليس به کشتي گيران از محمد رويانيان سوال کرديم، اما مديرعامل سابق پرسپوليس نيز از اين بدهي‌ها ابراز بي اطلاعي کرد. خودتان شرايط را ببينيد و ارزيابي کنيد که ما چه باشگاهي را تحويل گرفته‌ايم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره بازي در ورزشگاه آزادي هم اظهار داشت:‌ ما هيچ نيازي به ورزشگاه آزادي نداريم و مشکلي هم براي بازي کردن در ورزشگاه شهيد شيرودي يا تختي نداريم و مي‌رويم آنجا بازي مي‌کنيم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد