تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پس از آنکه جواد نکونام در اختلافش با قلعه نويي پاي مرحوم ناصر حجازي را ميان کشيد.با آتيلا حجازي در اين مورد صحبت کرديم.



 او در این مورد گفت:« به هر حال پدر من سمبل رک گویی  در فوتبال بود و قطعا نکونام هم برای همین از پدر من یاد کرده است.»

حجازی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد اختلافات ناصر حجازی با قلعه نویی باعث شده که نکونام از نام او با برنامه استفاده کند ، ادامه داد.« والا نمیدانم! اما برداشت خودم این است که چون پدرم بزرگ استقلال بوده از او نام برده.شاید اگر نکونام در پرسپولیس هم بود از یکی از بزرگان این تیم نام می برد .»

آتیلا که دوست ندارد در  دامن زدن به این اختلافات نقشی داشته باشد. در این اختلاف گفت:« اگر از پدرم در این مورد سوال می شد او حتما درست ترین اظهار نظر را داشت و طرف حق را در این مورد می گرفت.اما من ترجیح می دهم که در مورد اختلافی که به من مربوط نمی شود صحبت نکنم.»

آتیلا حجازی فکر می کند که حواشی در فوتبال ایران بیشتر از حد معمول است، او در این مورد می گوید:« به نظر من ایران اصلا فوتبالی ندارد.برای همین هم  اینقدر حواشی برای همه جذابیت دارد.در اروپا هم حواشی وجود دارد اما در کشور ما حاشیه خیلی پر رنگ تر است.به هر حال باید خیلی چیزها  در فوتبال روشن شود و مشخص شود که به هر حال در این  اختلاف چه کسی حق دارد و چه کسی دروغ می گوید. من که معتقدم در کل روشن شدن این مسایل به نفع استقلال است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد