تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پژمان نوري در تمرين امروز استقلال حضور پيدا نکرد.



این بازیکن اهل انزلی که در ابتدای فصل پیش به جمع استقلالی ها ملحق شده بود، بعد از یک و نیم فصل ناموفق از جمع استقلالی ها کناره گرفت تا احتمالا فوتبالش را در تیم ملوان انزلی ادامه دهد. پژمان دیروز در بازی استقلال و ذوب‌آهن به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و در ضربات پنالتی یکی از بازیکنانی بود که به او فرصت عرض اندام نرسید. نوری که ظاهرا رضایتنامه اش را از استقلال گرفته، مورد درخواست تیم فولاد خوزستان هم هست اما ظاهرا تمایلی به حضور در جمع یاران اسکوچیچ ندارد.

نکته عجیب درباره پژمان این است که ظاهرا پالس های مثبتی هم از پرسپولیس به وی ارسال شده است. او که دوران خوبی در پرسپولیس داشته، هرگز در استقلال آن بازیکنی نبود که توجه هواداران را به خود جلب کند. نوری اگر به ملوان برگردد بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست. از جمع دو چهره اصلی ملوان یکی از آنها به هیچ وجه از حضور نوری در انزلی خوشحال نیست. به هر حال با خداحافظی او از بازیکنان در رختکن یک جای دیگر هم در فهرست استقلال برای جذب بازیکن بزرگسال خالی شده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد