تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رابطه حسنه صمد مرفاوي مربي پيکان با امير قلعه نويي باعث شده که استقلالي ها بتوانند راحت تر از تيمهاي ديگر در فصل نقل و انتقالات عمل کنند. در همين راستا اميرحسين فشنگچي در ليست استقلال قرار گرفته است. اما خود اين بازيکن هنوز در مورد شرايط انتقالش تصميم نگرفته است.




به گزارش تک گل ، فشنگچی در گفت و گویی گفت: برای من به غیر از پول شرایط دیگری هم برای انتقالم مهم است از آن جمله شرایط خوب تیم مقابل است.


با استقلال مذاکره کرده ام

در حال حاضر من با دو سه تیم لیگ برتری مذاکره کرده ام. اما تا این لحظه هیچکدام از آنها به نتیجه نهایی نرسیدم. چون این تیمها از من خواستند که نامشان را فاش نکنند. من هم از تیمها اسمی نمی برم. چون همه استقلال را می دانند باید بگویم که با این تیم هم مذاکره کردم. اما سعی می کنم که بهترین تصمیمم را بگیرم.

جدایی من به مرفاوی ربطی ندارد

من قبل از اینکه آقای مرفاوی به پیکان بیاید قصد داشتم که از این تیم بروم. از وقتی مرفاوی به پیکان آمد، به تیم شوک مثبتی وارد شده است. تمرینات شاداب تر با فشردگی بیشتری را هم انجام می دهیم. امیدوارم با یک برد در دور برگشت شرایط پیکان بهتر شود. بعضی ها نوشته بودند که من در لیست فروش پیکان هستم و یا اینکه با مرفاوی مشکل دارم. اما این حرفها همه شایعه است. من نه مشکلی با او دارم و نه در لیست فروش هستم. اصلا شاید هم در نهایت تصمیم بر این گرفتم که در پیکان بمانم.

به یک تیم بالای جدول می روم

اگر قرار باشد در نیم فصل از پیکان جدا شوم. به تیمی می روم که بیشتر از مسایل مالی شرایط خوبی در جدول داشته باشد یا نماینده ایران در آسیا باشد. چون من در پیکان راحت هستم و هیچ مشکلی ندارم. پیکان هم تیم بزرگی است. اگر قرار باشد که از این تیم جدا شوم باید شرایطم خیلی خوب باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد