تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

هادی عقیلی از مسئولان برگزاری لیگ گله کرد و گفت شاید مجبور بودن لیگ را تعطیل کنند!



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، هادی عقیلی اعتقاد دارد سپاهان تنها برای قهرمانی می‌ جنگد و هیچ امری نمی‌ تواند مانع این قضیه شود.

 

زمانی که سپاهان در آسیا حضور داشت لیگ تعطیل نمی‌شد

شرایط به نوعی پیش رفت که به خاطر بازی های لیگ قهرمانان آسیا لیگ تعطیل شده، کاری که هیچ وقت انجام نمی‌ گرفت، زمانی که سپاهان در آسیا شرکت می‌کرد ما هر دو، سه روز یکبار بازی می‌ کردیم و بازی های عقب افتاده زیادی داشتیم قشنگ در خاطر دارم که هر سه روز یک بار مجبور بودیم بازی کنیم ولی الان برای تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، لیگ را تعطیل کردند از یک جهتی خوب است چون همه تیم ها با هم جلو می‌ روند. شاید مسوولان کار دیگری نمی‌ توانستند به جز تعطیل کردن لیگ انجام دهند. پس باید به آنها حق داد.

بدترین تنبیه غیبت در آسیا بود

پس از چندین سال پی در پی سپاهان در جام باشگاه های آسیا حالا جای خالی این تیم به شدت حس می‌ شود. به هر حال ما از این ور و آن ور می‌ شنویم که برای حریفان هم جای سوال است که چرا سپاهان امسال در آسیا حضور ندارد؟ فکر کنم این بدترین تنبیه چهارم شدن ما در لیگ پارسال باشد. بخت ما در سال گذشته واقعا بد بود.

تلاشمان را برای قهرمانی می‌ کنیم

ما بازیکنان با امید زنده هستیم و تمام تلاشمان را برای قهرمانی انجام می‌ دهیم این هفته با تیمی بازی داریم که تا چند هفته پیش در انتهای جدول قرار داشت، اما شیوه بازی اش تغییر کرده ملوان تیم خیلی خوبی است و ما بازی سختی داریم. این را بگویم که جایگاه ملوان یازدهمی جدول نیست.

ذوب‌آهن نتیجه نگیرد باید تعجب کنیم

ذوب‌آهن یارگیری خوبی داشته و مربی ای که آورده اند نیز کاربلد است. البته این تیم پارسال هم خوب بازی می‌کرد اما بیشتر مواقع بازنده بود ولی امسال واقعا روند خوبی را طی می‌ کنند. البته با این بازیکنانی که گرفته باید هم نتیجه بگیرد و اگر غیر این باشد، جای تعجب است.

تشخیص تیم قهرمان کار دشواری است

پارسال هم لیگ تا حدودی به همین شکل بود و تشخیص تیم قهرمان کاری بسیار دشوار بود. امسال نیز دقیقا همین اتفاق رخ داده است و همانطور که می‌ بینید تیم های زیادی مدعی قهرمانی هستند.

پورعلی‌گنجی از چین به اروپا ترانسفر می‌شود

من واقعا برای پورعلی‌گنجی خوشحال هستم ولی امیدوارم که او از لیگ چین به تیم های بهتر اروپایی راه پیدا کند. من فکر می‌ کنم که این بازیکن ملی‌پوش می‌ تواند تجربه کافی را در لیگ چین کسب کند و سپس به تیم هایی ترانسفر شود که واقعا لیاقتش را دارند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد