تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برخی از استقلالی های امروز در ابتدای راه پرسپولیسی و برخی از پرسپولیسی ها امروز در ابتدای راه استقلالی بودند!



به گزارش "تک گل"، البته در تاریخ فوتبال ایران خیلی از استقلالی ها و پرسپولیسی ها در اوج تغییر رنگ دادند و از استقلال به پرسپولیس و از پرسپولیس به استقلال رفتند!

خیلی نمی شود به تغییر رنگ ها ایراد گرفت خصوصا در این برهه از زمان که پول نقش جدی تری در زندگی دارد و شرایط است که منجر به تصمیم گیری می شود.

خسرو حیدری بازیکن شاخص استقلال در سال های اخیر که بازیکن تیم سپاهان هم بوده و به همین خاطر در برهه ای مورد انتقاد طرفداران تیم استقلال قرار گرفت فوتبال را با تیم های پایه پرسپولیس استارت زد و اگر شرایط برای او خوب پیش می رفت او امروز بازیکن پرسپولیس بود نه استقلال.


همان طور که اشاره شد در گذشته اگر چه فوتبال تنها یک سرگرمی و یک عشق بوده اما امروز فوتبال تبدیل به یک صنعت شده و تصمیم گیری ها در فوتبال مبتنی بر شرایطی است که باشگاه ها برای بازیکن تعیین می کنند.

هر چند هنوز هم هستند بازیکنانی که رنگ پیراهن را بر اساس گرایش های درونی خود انتخاب می کنند حتی اگر شرایط برای آنها خوب پیش نرود.

خسرو حیدری با لباس تیم پرسپولیس

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد