تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حميد درخشان سرمربي پرسپوليس تاکيد کرد باوجود آنکه بازيکنان کم تعدادي در اختيار دارد اما باز مقابل بعضي از آنها کوتاه نيامده است.



به گزارش "تک گل"، حمید درخشان سرمربی پرسپولیس گفت: ما 18 بازیکن اصلی می توانیم برای بازی های لیگ در لیست داشته باشیم اما زمانی که به پرسپولیس آمدم، حدود 7 بازیکن مصدوم بودند و 11 بازیکن دراختیار داشتم که باید با آنها مدارا می کردم.

وی توضیح داد: البته هربازیکنی که بی انضباطی کرده، به کمیته انضباطی اعلام شده و 100 درصد برخورد خواهد شد.

درخشان گفت: دفعه اول نیست که در پرسپولیس مربی گری می کنم. زمانی که در گذشته در پرسپولیس مربی گری می کردم، بازیکنان بسیار بزرگ تر و با کیفیت تری مثل گل محمدی و مهدوی کیا در پرسپولیس بودند و چطور در آن زمان این بی انضباطی ها وجود نداشت؟

سرمربی پرسپولیس تهران افزود: وقتی میثم حسینی می رود و در باشگاه به صورت کتبی تعهد می دهد که رفتار خود را تکرار نکند، چگونه باید با او رفتار کنیم.

وی با اعتراض به برخی جملات مجری برنامه نود ادامه داد: عباس زاده نیز به دلیل رفتاری که داشت، از لیست خارج و تنبیه شد و اینگونه نیست که بازیکنان بد رفتار تنبیه نمی شوند. او بعد آن حرکت دیگر کاری نکرده و شما برخی چیزها را نمی دانید آقای فردوسی پور.

درخشان افزود: بازیکن حرفه ای باید درک کند که درفوتبال حرفه ای، 11 بازیکن بازی می کنند و بقیه باید در شرایط آماده قرار داشته و تابع مربی و باشگاه باشند. متاسفانه هنوز بازیکنان ما فوتبال حرفه ای را درک نکرده اند.

وی تاکید کرد: معتقدم باید در قراردادها بندی وجود داشته باشد مبنی براینکه در صورت هرگونه مصاحبه علیه باشگاه، بی انضباطی و نافرمانی، باشگاه موظف است جریمه سنگین برای فرد خاطی لحاظ کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد