تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در ادامه مصاحبه آنجلوتی پس از برد بیرون از خانه مقابل الچه را مشاهده خواهید کرد:



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، آنچلوتی پس از برتری قاطعانه شاگردانش مقابل الچه، به نشست خبری آمد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد :

ایسکو با بازگشت خامس و مودریچ نیمکت نشین می شود؟

ایسکو فوق العاده با کیفیت و پرشور بازی می کند. اینکه کسی را جایگزین او کنم بسیار دشوار است. وقتی مودریچ و خامس برگردند، بسته به بازی هایی که در پیش داریم در مورد ترکیب اصلی تصمیم گیری خواهم کرد.

چرا خسه دقیقه آخر به زمین آمد؟

سه دقیقه قبل از پایان، او آماده ورود به زمین بود اما توپ خارج نمی شد تا داور دستور تعویض را صادر کند.

صدمین حضور شما روی نیمکت رئال

فکر می کنم در 100 حضور اول خودم روی نیمکت رئال، عملکرد موفقی داشتم.امیدوارم در 100 حضور بعدی، عملکرد بهتری هم داشته باشم.

فاصله امتیازی خوب نسبت به بارسا (4 امتیاز) و اتلتیکو (7 امتیاز)

با توجه به شکست روز گذشته بارسا، دیدار امشب برای ما اهمیتی دو چندان پیدا کرده بود.امشب عالی بازی کردیم چه در دفاع و چه در حمله. از این فاصله امتیازی راضی هستم.

اینگونه بازی ها نوید قهرمانی می دهند؟

با این کیفیت می توانیم در بازی های زیادی پیروز شویم. پس از شوک شکست مقابل اتلتیکو، بازیکنان اهمیت کار را بیش از گذشته درک کردند و حالا تمرکز بیشتری روی بازی ها داریم. تیم از لحاظ ذهنی و بدنی، وضعیت بهتری پیدا کرده است. پس از باخت به اتلتیکو، سه بازی برگزار کرده ایم و در هر سه بازی دروازه ما بسته مانده است. این نشان می دهد که تیم حالا بهتر از قبل دفاع می کند و اتحاد بین بازیکنان نیز افزایش یافته است.

الچه

تیم با کیفیتی بود که خیلی خوب دفاع می کرد. جوناتاس و مدافعان مرکزی این تیم، عملکردشان خوب بود.این تیم سازماندهی خوبی دارد و می تواند به دسته دوم سقوط نکند.

شکست روز گذشته بارسلونا مقابل مالاگا

همه ما شگفت زده شدیم. همه تصورمان بر این بود که بارسا در بهترین فرم خودش قرار دارد. درست است که در حال حاضر فاصله امتیازی خوبی با بارسلونا داریم اما باید بگویم که تکلیف قهرمانی روز آخر مشخص خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد