تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، پس از تحمل اول شکست در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر مقابل نيوکاسل، توپ جمع کن هاي ورزشگاه سنت جيمزز پارک را عامل شکست تيمش معرفي کرد!



دو گل از پاپیس سیسه کمک کرد تا شاگردان آلن پاردو، بتوانند صدرنشین رقابت های لیگ برتر را از پیش رو بردارند و حتی اخراج یک بازیکن نیوکاسل در دقایق پایانی و گل دیدیه دروگبا هم نتوانست مانع از شکست آبی ها شود.

مورینیو معتقد است تعلل توپ جمع کن ها در دادن توپ، یکی از دلایل شکست تیمش بود و معتقد است که داور بازی باید بیش از 6 دقیقه در نیمه دوم وقت تلف شده اعلام می کرد.

او به خبرنگاران گفت:" ما می خواستیم بازی بهتری انجام بدهیم اما به دلایلی که فکر می کنم دیگر به سطح اول فوتبال ارتباطی ندارد، نتوانستیم این کار را بکنیم؛ کارهایی مانند قایم کردن توپ، انداختن دو توپ در زمین و کارهایی مثل این که توپ جمع کن ها انجام می دادند.
شرایطی در فوتبال هست که متاسفانه هنوز جزئی از بازی محسوب می شود. آنها توپ را نگه می داشتند یا توپ را مخفی می کردند. ما می خواستیم بازی کنیم اما توپی نبود. وقتی یک توپ به زمین می آمد، یک توپ دیگر هم ناگهان ظاهر می شد. این یک استراتژی بود.
تیم من به همان شکلی باخت که دوست دارم ببازد. ما هر کاری می توانستیم انجام دادیم و تنها بدشانس بودیم. تنها یک تیم می تواند پیروز شود. بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم، تیم تعادل احساسی اش را از دست داد. یک امتیاز، حداقل شایستگی ما از این دیدار بود.
داور نمی توانست توپ جمع کنی که توپ را مخفی می کند، جریمه کند یا آنهایی که در میان تماشاگران توپ را نگه می داشتند. من عقده رکورد و آمار ندارم؛ اهمیتی برایم ندارد. من می خواهم قهرمان لیگ شوم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد