تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 منچستریونایتد در دومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با نتیجه 2-1 ولفسبورگ را از پیش رو برداشت.



به گزارش "تک گل"، شاگردان لوئیس فان خال برخلاف دیدار قبل برابر آیندهوون، در این بازی ابتدا از حریف عقب افتادند اما در نهایت توانستند به سه امتیاز این دیدار خانگی دست پیدا کنند.
تنها چهار دقیقه از شروع این مسابقه گذشته بود که دانیل کالیگیوری روی پاس مکس کروسه و درحالیکه والنسیا آفساید را پر کرده بود از فاصله 14 متری دروازه شیاطین سرخ را باز کرد.


نتایج لیگ قهرمانان اروپا

در ادامه ولفسبورگی‌ها مسلط نشان می‌دادند اما این وضعیت دوامی نداشت و دقیقه 15 ماتا فرصت خطرناکی روی دروازه تیم آلمانی خلق کرد اما دانته از راه رسید و توپ را به کرنر زد. منچستری‌ها به حملات خود می‌افزودند و ولفسبورگ را یازده نفره به دفاع در محوطه جریمه واداشته بودند. دقیقه 26 رونی می‌رفت تا گل مساوی را برای سرخ‌پوشان بزند اما بنالیو خوش‌شانس بود که ضربه این بازیکن از بالای دروازه‌اش به بیرون رفت.
دقیقه 34 زننده تک گل این مسابقه تا اینجای کار توپ را در محوطه جریمه خودی با دست لمس کرد که منجر به اعلام یک ضربه پنالتی به سود شیاطین سرخ شد. خوان ماتا پشت این ضربه ایستاد و حساب کار را 1 - 1 کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم ولفسبورگی‌ها مصمم نشان دادند با این حال منچستر بود که دقیقه 53 به گل دوم خود رسید. کریس اسمالینگ روی پاس ماتا این گل را وارد دروازه ولفسبورگ کرد. بعد از 2 بر 1 شدن نتیجه آلمان‌ها در صدد جبران برآمدند اما تکاپوی آنها ثمری نداشت.

شورله، کالیگیوری و دراکسلر سعی کردند بارها دروازه یونایتد را تهدید کنند اما ضربات آنها به قدر کافی زهردار نبود و راهی به درون دروازه میزبان انگلیسی پیدا نمی‌کرد. تلاش دو تیم تا پایان نود دقیقه گل دیگری را در بر نداشت و در نهایت منچستریونایتد موفق شد با حساب 2 بر 1 از سد حریف خود بگذرد.




منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه از رقابت های لیگ قهرمانان، مقابل مونشن گلادباخ به پیروزی 2-1 رسید.

به گزارش "تک گل"، شاگردان مانوئل پیگرینی در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در نهایت توانستند به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.
منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و سرخیو آگوئرو می توانست در دقیقه 5 تیمش را پیش بیندازد اما ضربه او از داخل محوطه شش قدم را دروازه گلادباخ به زیبایی دفع کرد.
چند دقیقه نوبت تیم میزبان بود که روی یک ضدحمله سریع، دروازه منچسترسیتی را به خطر بیندازد اما این فرصت هم از دست رفت.
در ادامه بازی متعادل تر شد تا اینکه در دقیقه 17، گلادباخ به یک ضربه پنالتی رسید. خطای نیکلاس اوتامندی روی رافائل، یک ضربه پنالتی نصیب گلادباخ کرد اما ضربه رافائل توسط جو هارت مهار شد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

در ادامه هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم تیم میزبان شروع بهتری داشت و خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 54 بود که یولیان کورب در سمت چپ دروازه سیتی صاحب توپ شد و با یک پاس خوب، لارس استیندل را در موقعیت گلزنی قرار داد. او هم با یک ضربه دقیق، هارت را مغلوب کرد.

سیتی که نمی خواست در این دیدار هم شکست بخورد، بلافاصله حملاتش را آغاز کرد و خیلی زود توسط اوتامندی به گل تساوی رسید.
بعد از اینکه بازیکنان گلادباخ ضربه مارتین دمیکلیس را از روی خط برگشت دادند، این اوتامندی بود که با یک ضربه والی، کار را تمام کرد.

بعد از این گل هم از شدت حملات سیتی کاسته نشد و این تیم موقعیت های خطرناکی ایجاد کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 90 به گل برتری رسیدند. خظای یانسن روی آگوئرو، یک ضربه پنالتی نصیب سیتی کرد که توسط خود آگوئرو، به گل دوم تیمش تبدیل شد.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا سیتی اولین سه امتیازش در مرحله گروهی از در خانه گلادباخ به دست بیاورد.




یوونتوس با پیروزی 2-0 مقابل سویا، در صدر جدول گروهش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

به گزارش "تک گل"، شاگردان مکس آلگری که در دیدار قبلی هم منچسترسیتی را شکست داده بودند، با این سه امتیاز، به تنهایی در صدر جدول این گروه جای گرفتند.
دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در این بین یوونتوسی ها موقعیت های بهتری را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.
این روند تا دقایق پایانی نیمه اول ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 41، آلوارو موراتا، یوونتوس را پیش انداخت. بعد از اینکه کونوپلیانکا مانع نفوذ خوان کوادرادو شد، توپ به آندره آ بارزالی رسید و او هم توپ را روی محوطه جریمه سویا فرستاد؛ جایی که آلوارو موراتا با یک ضربه سر، بیانکونری را پیش انداخت.

شاگردان اونای امری تلاش کردند که در همان نیمه اول به گل تساوی برسند اما تلاش آنها نتیجه ای نداشت و بازی با همان تک گل  در نیمه اول به پایان رسید.
یوونتوس نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم می توانستند در همان 10 دقیقه ابتدایی دو بار به گل برسند اما مقاومت ریکو، مانع از باز شدن دروازه سویا برای دومین بار شد.
در ادامه روند بازی تغییر چندانی نکرد و تیم میزبان موقعیت خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه 87، توسط سیمونه زازا به گل دوم رسیدند.

همکاری خوبی پائولو دیبالا و آندروئولی، یک موقعیت خوب برای زازا ایجاد کرد و او هم با خونسردی، گل دوم بیانکونری را به ثمر رساند. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 2-0 یووه به پایان رسید.


Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد