تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال رئال مادرید با نتیجه 3-2 در خانه سویا شکست خورد.

 

 در آخرین دیدار هفته یازدهم لالیگا اسپانیا دو تیم سویا و رئال مادرید در ورزشگاه سانچز پیسخوان به مصاف هم رفتند.

این بازی در حالی برگزار می شد که دو تیم شرایط حساسی در جدول داشتند و هر دو طرف به نوعی نیاز به سه امتیاز بازی داشتند. میزبان که شروع خوبی در این فصل نداشت، در میانه هفته نیز مقابل منچسترسیتی در خانه 3-1 مغلوب شده بود و می خواست با کسب امتیاز از رئال ضمن بهبود شرایط خود در جدول، با روحیه ای مضاعف فصل را ادامه دهد. در آن سوی میدان نیز رئالی ها با توجه به پیروزی بارسلونا مقابل ویارئال می خواستند با کسب سه امتیاز در آستانه ال کلاسیکو صدر جدول را از آن خود کنند و به عنوان صدرنشین مقابل رقیب سنتی خود قرار گیرند.

نیمه اول

بازی در نیمه اول با برتری مادریدی ها آغاز شد و این شاگردان رافا بنیتز بودند که بر توپ و میدان مسلط بودند و برای گلزنی به سمت دروازه سویا یورش می بردند. بازیکنان میزبان نیز که تحت تاثیر بازی حریف قرار گرفته بودند با دفاع منسجم و چند لایه به ضد حملات چشم داشتند ولی رئال کاملا بر جریان بازی تسلط داشت و اگر شانس با آن ها یار بود در دقیقه 11 نیز به گل می رسیدند ولی شلیک محکم ناچو از پشت محوطه جریمه به دیرک عمودی دروازه سرخیو ریکو اصابت کرد تا بازی همچنان با نتیجه مساوی پیگیری شود.

سرانجام پس از چند حمله شاگردان بنیتز مزد برتری خود را گرفتند. در دقیقه 22 ارسال ایسکو از روی نقطه کرنر با ضربه برگردان دیدنی سرخیو راموس همراه شد تا کاپیتان لوس بلانکوس گل اول بازی را به ثمر برساند. البته بعد از این گل راموس از ناحیه کتف آسیب دید و در نهایت این آسیب دیدگی موجب شد تا وی در دقیقه 32 جای خود را به واران دهد.

با به ثمر رسیدن این گل، شاگردان امری به خود آمدند و با حمایت هواداران توانستند مالکیت توپ را از مادریدی ها بگیرند و فشار را روی دروازه حریف افزایش دهند و چند بار نیز تا آستانه گلزنی پیش رفتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 36 ارسال کونوپلیانکا از روی نقطه کرنر در نزدیکی دیرک دوم به ایموبیله رسید تا این بازیکن ایتالیایی با ضربه ای دقیق از زاویه بسته گل مساوی را به ثمر برساند. ادامه نیمه دوم نیز با مالیکیت میزبان و ضد حملات خطرناک رئال همراه بود ولی تلاش های دو تیم برای گلزنی راه به جایی نبرد تا بازی در نیمه اول با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسد.

نیمه دوم

نیمه دوم نسبت به نیمه اول متعادل آغاز شد و بازی پایاپای دنبال شد اما رفته رفته میزبان با حمایت هواداران توانست بر جریان بازی مسلط شود و بعد از چند حمله نصفه و نیمه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. در دقیقه 61 فرار زیبای کونوپلیانکا روی یک - دو با ایموبیله موجب شد این بازیکن با کیکو کاسیا تک به تک شود؛ سپس وی با پاسی دقیق بانگا را در دهانه دروازه صاحبت توپ کرد تا این بازیکن آرژانتینی دروازه خالی را باز کند و میزبان را 2-1 پیش بیاندازد.

بلافاصله بعد از این گل بنیتز هامس رودریگز را به جای ایسکو به زمین فرستاد تا رئال آهنگ هجومی تری به خود بگیرد. این تغییر بنتیز در مقطعی از بازی جواب داد و رئال توانست بر جریان بازی مسلط شود و فشار روخی بلانکوش روی دروازه حریف بیشتر شد ولی دفاع منظم بازیکنان سویا در کنار واکنش های خوب سرخیو ریکو مادریدی ها را از گلزنی ناکام می گذاشت. در این لحظات نیز بازیکنان سویا نیز روی ضد حملات خطرناک ظاهر می شدند ولی مدافعین رئال با کمک واکنش های کاسیا حملات را خنثی می کردند تا مادریدی ها همچنان امیدوار بمانند.

امری که تیم خود را تحت فشار می دید با بیرون آوردن ایموبیه و آوردن یورنته با تیمش در نبرد های هوایی برتری داد که این تعویض نیز خیلی زود به کار آمد. در دقیقه 74 ارسال ماریانو از سمت راست با ضربه سر دقیق یورنته همراه شد تا گل سوم وارد دروازه کاسیا شود و اختلاف به دو گل برسد. بعد از این گل نیز سویا فشار را روی دروازه رئال را نگه داشت ولی حملات آن ها با بی دقتی بازیکنان این تیم در مقابل دروازه کاسیا از دست می رفت تا اختلاف بیشتر از دو گل نشود.

ده دقیقه پایانی بازی متعادل دنبال شد و بازیکنان سویا با حفظ توپ توانستند برتری خود را حفظ کنند. اگر چه در دقیقه 93 هامس رودریگز توانست با شلیکی از راه دور گل دوم رئال را به ثمر برساند ولی نتوانست مانع از شکست لوس بلانکوس شود تا اولین شکست فصل رئال مادرید رقم بخورد و این تیم در آستانه ال کلاسیکو صدرنشینی را به بارسلونا واگذار کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد