تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 جدال تيم‌هاي ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازي تبريز برنده‌اي نداشت.



 روز دوم از هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور از ساعت 19 و 25 دقيقه امروز (جمعه) با ديدار ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازي تبريز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پيگيري شد که جدال آنها نتيجه‌اي جز تساوي بدون گل نداشت.

ذوب‌آهن که در هفته نخست مقابل صباي قم با نتيجه 2 بر يک تن به شکست داده بود، در اين بازي نتوانست دروازه تيم ميهمان را باز کند و به يک تساوي خانگي رضايت داد. قاسم واحدي، داور ديدار ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازي در اين بازي به قاسم حدادي‌فر از تيم ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

 


 

 

 پديده مشهد با برتري پرگل مقابل نفت مسجدسليمان نخستين پيروزي خود در تاريخ ليگ برتر را کسب کرد.

 در يکي از دو ديدار پاياني هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور از ساعت 19 و 30 دقيقه امروز (جمعه) تيم‌هاي نفت مسجدسليمان و پديده مشهد در ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان به مصاف هم رفتند.

اين بازي که به نوعي تقابل تيم‌هاي تازه وارد به ليگ برتر بود، با برتري 3 بر صفر پديده مشهد به اتمام رسيد تا اين تيم با 4 امتياز به رده سوم جدول ليگ برتر صعود کند. براي تيم پديده در اين بازي يونس شاکري (25)، اکبر صادقي (73) و رضا عنايتي (83) موفق به گلزني شدند تا اين تيم براي نخستين بار در ليگ برتر پيروز شود.

موعود بنيادي‌فرد، داور بازي نفت مسجدسليمان و پديده در اين بازي به زوران کنسوويچ، رضا عنايتي و عباس محمدرضايي از تيم پديده و محمد نژاد مهدي از نفت مسجد سليمان کارت زرد نشان داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد