تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برکناری رسول خطیبی در شرایطی رقم خورد که این سرمربی جوان از مقبولیت بسیار بالایی در نزد هواداران و بازیکنان تیمش برخوردار بود و این اتفاق باعث شد تا این دو دسته نیز به نوعی در مقابل هیئت مدیره قرار گیرند. واکنش های منفی و ابراز تاسف بازیکنان و هواداران تراکتورسازی پس از این اتفاق به قدری چشمگیر بود که کار را برای انتخاب جانشین خطیبی بسیار دشوار کرد.



در حالی که مدیرعامل تراکتورسازی و اعضای هیئت مدیره هنوز به روشنی دلیل برکناری خطیبی را اعلام نکرده اند، خود خطیبی در اظهاراتی قابل تامل برانگیز اعلام کرد که از وی درخواست شده بود پیش از برکناری خودش استعفا دهد که این درخواست را قبول نکرده است. این صحبت ها در کنار محبوبیت خطیبی در بین بازیکنان و هواداران تیم چالش بزرگی برای هیئت مدیره باشگاه ایجاد کرده و بدون شک در این شرایط که دلیل قانع کننده ای برای این تصمیم شان ندارند، تنها راه رهایی از فشارهای موجود انتخاب یک جانشین معقول برای خطیبی است.

بلافاصله پس از اعلام خبر برکناری خطیبی از چند گزینه احتمالی برای جانشینی وی یاد شد که در این میان چند نام آشنا دیده می شود که همیشه یک پای ثابت گزینه های سرمربیگری این تیم هستند. علی دایی، تونی الیویرا، فراز کمالوند، فرهاد کاظمی و حمید استیلی گزینه هایی هستند که هیئت مدیره تراکتورسازی بایستی با هوشیاری یکی از آنها را انتخاب کند تا یک تیر و دو نشان بزند. بدون شک مقبولیت نفر انتخابی در بین تراکتوری ها باید به حدی باشد که حضورش روی نیمکت کمی فشار سنگین برکناری خطیبی را از روی دوش هیئت مدیره بردارد.

تصمیم به برکناری خطیبی در مقطع فعلی از هر منظری اشتباه بود و این سرمربی جوان حداقل تا پایان فصل نیاز به حمایت داشت تا تیمی که ساخته بود را به مقصد برساند. این اتفاق به هر ترتیبی که بود نیفتاد و بسیار سخت است که یک سرمربی دیگر در شرایط فعلی تراکتور را از لحاظ فنی متحول کند بنابراین الویت هیئت مدیره باشگاه مقبولیت گزینه انتخابی در بین بازیکنان و هواداران است تا حدالامکان جو تیم به سمت آرامش سوق داده شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد