تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در آستانه دیدار تراکتورسازی و استقلال، ادینهو مهاجم تراکتورسازی بهترین خاطره اش را زدن 2 گل به تیم استقلال عنوان کرد.



ادینهو که تا کسب آقای گلی لیگ برتر فاصله ای ندارد در آستانه بازی با استقلال به "ورزش سه" گفت: من فقط در مورد بازی استقلال حرف می زنم و بازی های آسیایی تمام شده است.تمام تمرکز من روی بازی با استقلال است و می خواهم در این بازی به برد تیمم فکر کنم. همه می دانند بازی با استقلال در آزادی سخت است . هر یازده نفری که در زمین هستند برای موفقیت تیم تلاش می کنند و ما فقط برای برد به زمین می رویم و جز برد هیچ نتیجه ای ما را راضی نمی کند.استقلال را می بریم و فینال را برابر نفت در تبریز برگزار می کنیم.

او در مورد گل هایی که به استقلال زده و این بازی ادامه داد: در 4 بازی که جلوی استقلال انجام داده ام سه گل زدم. واقعا این کل ها برایم لذت بخش بوده اما این بار دوست دارم تیم ببرد و برایم فرقی نمی کند چه کسی گل بزند. آندو، کیانی ، بایرامی یا هر بازیکن دیگری گل بزند خوشحالی می کنم. من برای بازی با استقلال آماده هستم و اگر شانس داشتم گل می زنم. می دانم تبریزی های زیادی به ورزشگاه می آیند و دوست دارم آنها را خوشحال کنم. برای این بازی شادی گل جدیدی دارم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد