تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم های ذوب آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 21 امشب در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 1 بر 0 به سود سپاهان به پایان رسید.



هفته دوم لیگ برتر 94-95
ساعت 21:00  روز جمعه 16 مرداد
ورزشگاه : فولاد شهر
داور:محسن قهرمانی،کمک ها: حسن یوسفی، محمد راهی
کارت زرد: محمد رضا حسینی (61) از سپاهان
ترکیب دو تیم

ذوب آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، اکبر صادقی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، علی همام، مهرداد قنبری، دانیال اسماعیلی فر، مهدی رجب زاده و کاوه رضایی
سرمربی:یحیی گل محمدی

سپاهان: شهاب گردان، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، احسان حاج صفی، وریا غفوری، میلاد سرلک، علی کریمی، فوضی موسایف، حبیب گردانی، محمدرضا خلعتبری و مهدی شریفی
سرمربی: حسین فرکی

نیمه اول

نیمه اول دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند. در دقیقه 8 رجب زاده کرنر خطرناکی را روی دروازه زرد پوشان ارسال کرد که گردان توپ را با مشت دور کرد.  در دقیقه23 روی ارسال غفوری مدافع ذوب آهن اشتباه کرد که شریفی صاحب توپ شد اما شوت او را مظاهری مهار کرد.
در دقیقه 38  احسان پهلوان صاحب توپ شد که شوت او را گردان برگشت داد که در ریباند اسماعیلی فرد شوت خطرناکی را روانه دروازه سپاهان کرد که باز هم گردان با واکنشی عالی توپ را به بیرون زد. درلحظات پایانی نیمه اول روی یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه حاج صفی شوت زد که توپ از بالای دروازه به اوت رفت. بدین ترتیب دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم

بر خلاف نیمه اول که دو تیم موفق نشدند خطر جدی روی دروازه های هم ایجاد کنند، نیمه دوم شاهد یک بازی هجومی و زیبا از دو تیم بودیم. دردقیقه 62 خلعتبری پاس عالی را روی دروازه فرستاد که سرلک با بی دقتی توپ را به بیرون زد. در ادامه بازی ذوب آهنی ها چندین حمله خطرناک را روی دروازه سپاهان ترتیب دادند ولی موفق به گلزنی نشدند. قنبری چندین بار اقدام به شوت زنی کرد اما ضربات وی راهی به دروازه حریف نداشت.
در دقیقه 71 حاج صفی با دریبل دو بازیکن شوت سنگینی زد که مظاهری با نوک انگشتان توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 74 علی کریمی با پای چپ و ضربه فنی عالی دروازه ذوب آهن را باز کرد تا تیمش 1 - 0 جلو بیفتد. ذوب آهنی ها پس از دریافت گل خملات نه چندان زهرداری را روی دروازه سپاهان پی ریزی کردند اما دفاع خوب زردپوشان مانع از به گل رسیدن آنها شد.
به این ترتیب نتیجه بازی تغییری نکرد و سپاهان با تک گل کریمی فاتح دربی اصفهان شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد