تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

هاشم بیک زاده بازیکن سابق تیم استقلال اظهار کرد فوت هادی نوروزی برایم غیرقابل باور است. استقلالی ها هم بخاطر اخلاق بزرگ این مرد ، برایش احترام قائل بودند.



به گزارش "تک گل"، هاشم بیک زاده با ابراز تاسف از فوت ناگهانی کاپیتان تیم پرسپولیس اظهار داشت: وقتی که موضوع را شنیدم تا دقایقی نمی توانستم باور کنم که هادی دیگر در جمع ما نخواهد بود. او یکی از فوتبالیست‌های بزرگ و خوب کشورمان بود که تنها به فوتبال فکر می کرد و هرگز به فکر حاشیه نبود.

وی افزود: او قابل احترام برای تمامی طرفداران فوتبال بود و تا آنجا که می دانم طرفداران استقلال نیز برای او احترام خاصی قائل بودند و یکی از دلایلش همین حضور پررنگ امروز طرفداران استقلال در ورزشگاه آزادی بود که آمده بودند با کاپیتان پرسپولیس وداع کنند.

هافبک صبای قم در ادامه خاطرنشان کرد: در مقابل هادی بارها بازی کرده بودم و از او شناخت کامل دارم. او یک فرد بسیار مومن و درستکار بود و فکر می کنم خداوند او را دوست داشت که خیلی زود از میان ما پر کشید و رفت.

بیک زاده در ادامه تصریح کرد: هنوز نمی توانم باور کنم که هادی از جمع ما جدا شده است، وقتی خبر را شنیدم دقایقی در شوک کامل بودم و اصلا نمی دانستم چکار باید بکنم.

وی تاکید کرد: ضایعه بسیار سختی برای جامعه فوتبال ایران بود و اعتقاد دارم پرسپولیس یکی از بهترین هایش را از دست داد. او کاپیتان پرسپولیس بود و زمانی که در زمین حضور داشت به بازیکنانش آرامش می داد.

هافبک صبای قم در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند به خانواده او صبر عطا کند زیرا وقتی فرزندان کوچک او را می بینیم دنیا بر سرمان خراب می شود که چرا هادی به این زودی رفت و دو فرزند کوچکش را تنها گذاشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد