تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دربی 83 پایتخت از ساعت 17 امروز آغاز خواهد شد.

 




به گزارش "تک گل"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ و علیرضا منصوریان خود را مهیای جدال هشتاد و سوم در لیگ شانزدهم خواهند کرد و هر دو تیم از شرایط مناسبی برای برگزاری این دیدار برخوردار هستند و این مساله می تواند نوید یک دیدار جذاب و دیدنی در هفته ششم را بدهد.

 

ساعت 9
*باز شدن پارکینگ های استادیوم آزادی با هماهنگی نیروهای راهنمایی و رانندگی
صرف صبحانه توسط بازیکنان پرسپولیس و استقلال. بازیکنان پرسپولیس و استقلال که در هتل آکادمی و المپیک اسکان یافته اند مطابق برنامه صبحانه خود را صرف کردند و خود را مهیای فرشینگ صبحگاهی می کنند.


9:30
کری خوانی های مرسوم در استادیوم آزادی- اندک هواداران حاضر در اطراف استادیوم که بیشتر آنها از شب گذشته در محل های اسکان اطراف استادیوم سود برده بودند، با حضور در جلوی استادیوم به کری خوانی مشغول هستند.

9:30
طارمی، کاوه رضایی، مسلمان گل می زند
در میان کری خوانی های هواداران دو تیم پرسپولیسی ها مغرورانه از برد مقتدرانه تیم خود خبر می دهند و استقلالی ها که از نتایج هفته های گذشته دلگیر هستند امیدوار به برتری آبی پوشان و پایان ناکامی. در میان کری خوانی آنها گلزنی مهدی طارمی و کاوه رضایی و محسن مسلمان احتمال محتمل عنوان می شود.
لطفا آشغال نریزید
با توجه به تجمع هواداران دو تیم در اطراف ورزشگاه، زباله زیادی اطراف استادیوم جمع آوری شده است. برخی از هواداران بی توجه به این مساله و سطل های در نظر گرفته شده، زباله های زیادی را در اطراف خیابان های منتهی به استادیوم ریخته اند.

9:30
بازار داغ رنگ و پرچم
هواداران دو تیم با خریداری پرچم های مربوط به باشگاه خود، جو خاصی را در بیرون استادیوم به وجود آورده اند و همچنان به کری خوانی مشغول هستند. برخی هواداران نیز با رنگ صورت های خود سرخ و آبی کرده اند. بازی اعداد هم داغ است و عدد 4 و 6 گل سرسبد این کری خوانی.

10
درب استادیوم آزادی باز شد. در حالی که عنوان شده بود درب های استادیوم آزادی از ساعت 12 به روی تماشاگران دو تیم باز است، با توجه به تجمع هواداران دو تیم و جلوگیری از ترافیک، دستور باز شدن درب های استادیوم صادر شد تا هواداران وارد مجموعه آزادی شوند.
* بازرسی کاملی از سوی یگان های ویژه و حراستی حاضر در استادیوم صورت می گیرد تا مشکلی در جریان بازی به وجود نیاید و از بروز هرگونه حاشیه جلوگیری شود.
* برخورد مسوولان شهرداری با عواملی که اقدام به فروش پرچم و بوق و تنقلات می کنند. برخی از فروشنده ها با حضور در مکان های غیر مجاز باعث ایجاد ترافیک شده اند که ماموران شهرداری اقدام به برخورد با آنها کردند.

10:10
هواداران پرسپولیس با حضور روی سکوها به تشویق تیم خود مشغول هستند. در این میان از پرچم بزرگی که کانون هواداران پیش تر از آن صحبت کرده بودند روی سکو افراشته شد.


ساعت 11
* غلامرضا بهروان اعلام کرد با توجه به پیش فروش شدن بلیت های دربی به صورت اینترنتی، هیچ بلیتی در استادیوم آزادی فروخته نخواهد شد و تماشاگرانی که بلیت ندارند وارد استادیوم نشوند.


ساعت 11:05
* استادیوم آزادی با توجه به تغییرات و صندلی گزاری جدید اکنون 78116 صندلی برای حضور هواداران دارد که به انضمام جایگاه وی آی پی و سی آی پی پذیرای 80هزار هوادار و تماشاچی خواهد بود.

 

* شب گذشته تعدادی از هواداران از شهرستان خود به استادیوم آزادی رساندند که مسوولان سازمان لیگ با توجه به نداشتن بلیت از آنها خواستند به شهر خود بازگردند و در انتظار تهیه بلیت نباشند.


* با توجه به برگزاری چلنج کاپ بسکتبال آسیا در استادیوم آزادی، ازدحام این مجموعه بیش از پیش خواهد بود و کنترل خاصی برای رفاه تماشاگران دو بازی در نظر گرفته شده است.


* 7 آمبولانس و دو اتوبوس امداد در استادیوم آزادی و اطراف آن حاضر هستند تا در صورت بروز اتفاق احتمالی اقدامات لازم را صورت دهند.

 
ساعت 11:17
باز هم بلیت سیاه
با توجه به اتمام سریع بلیت های مربوط به دربی هشتاد و سوم، برخی از طرفداران دو تیم که از این مساله جا مانده اند، اقدام به حضور در استادیوم آزادی و تهیه بلیت از طریق بازار سیاه کرده اند. قیمت برخی بلیت ها تا سقف 50 هزار تومان هم قابل مشاهده است. البته ماموران حراستی حاضر در استادیوم به شدت مراقب این مساله هستند و با آن برخورد می کنند.

 
ساعت 11:20
هواداران چلسی، منچستر و اینتر و میلان در آزادی
برخی هواداران استقلال و پرسپولیس با پیراهن های تیم های چلسی، منچستر و اینتر و میلان در استادیوم حضور یافته اند. همرنگ بودن لباس تیم های غول های اروپایی با پیراهن دو تیم سرخابی تهرانی و کری های مرسوم بین این هواداران باعث شده تا آنها با این تیپ وارد استادیوم شوند.

 


 ساعت ١١:٥٠
برخلاف همیشه در مسیرهاى منتهى به استادیوم ترافیک و ازدحام وجود ندارد و به نظر مى رسد فروش اینترنتى بلیت در این مساله نقش داشته باشد.
حسن کامرانی فر رییس دپارتمان داوری پیش بینی کرد تیم داوری دربی قضاوت خوبی داشته باشند .

 
ساعت ١١:٥١
پیراهن هاى محبوب
هواداران دو تیم با پیراهن بازیکنان محبوب خود در استادیوم حضور یافته اند که در این بین پیراهن هایى با نام طارمى، على کریمى از پرسپولیس و کاوه رضایى و خسرو حیدرى از استقلال محبوبیت و فراوانى بیشترى نسبت به سایرین دارد.

 

ساعت ١١:٥٢
در حاشیه پارک نکنید
برخى از هواداران دو تیم اقدام به پارک خودروهاى خود در حاشیه استادیوم کرده اند که این مساله بازار داغ جریمه از سوى راهنمایى و رانندگی شده است.

 

ساعت ١١:٥٥
برنامه ورزش و مردم در اقدامی کم سابقه کری بین هواداران قرمز و آبی در کوچه پس کوچه های شهر را پخش کرد. فضای هواداری فوتبال در انتظار آغاز دربی ٨٣ هستند .



ساعت ١٢:١٠
تعدادی از طرفداران پرسپولیس در اطراف ورزشگاه آزادی قصد حضور در محوطه هتل آکادمی برای تشویق بازیکنان تیم را داشتند که با ممانعت نیروهای انتظامی مواجه شدند .

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد