تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتایج بازیهای دوستانه دیشب:

 

 

ترکیه 0 - 4 برزیل

نروژ 0 - 1 استونی

هلند 2 - 3 مکزیک

بلژیک 3 - 1 ایسلند

ارژانتین 2 - 1 کرواسی


 

 برزيل موفق شد تيم ملي ترکيه را در استانبول با نتيجه 4-0 در هم بکوبد.

برزیل پس از حضور دونگا دچار تحول عظیمی شده و نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. نیمار، ستاره ی برزیل دونگا بوده و این در حالیست که مصاحبه های اولیه دونگا پس از حضورش روی نیمکت سلسلائو، همگی لحنی انتقادی داشته است. امشب، در ورزشگاه آتاتورک شهر استانبول، شاگردان دونگا بار دیگر به روند خوب خود ادامه داده و موفق شدند 4-0 ترکیه را درهم بکوبند.

در 20 دقیقه اول، برزیل حملاتی انجام داد که برای این تیم، ثمری نداشت ولی در 25 دقیقه بعد، موفق شد 3 گل به ثمر برساند. گل اول را نیمار در دقیقه 20 به ثمر رساند. گل دوم را بازیکنان ترکیه به دروازه ی خود وارد کردند و گل سوم را ویلیان، هافبک چلسی در دقیقه ی 44 به ثمر رساند.

نیمه ی دوم نیز با برتری برزیل همراه بود و نیمار در دقیقه 60، موفق شد گل دوم خود و گل چهارم سلسائو را به ثمر برساند تا دونگا و شاگردانش، در یک دیدار دوستانه، به یک پیروزی شیرین دیگر دست پیدا کنند.





 دو تيم هلند و مکزيک، در آمستردام به مصاف يکديگر رفتند که در پايان، مکزيک موفق شد 3-2 هلند را شکست دهد.

هلند پس از درخشش در جام جهانی، با جدایی فان خال و حضور گاس هیدینگ، نتوانسته موفقیت قبل را تکرار کند و عملکرد بسیار ضعیفی داشته است. در ادامه ی این روند، آنها امشب مقابل حریف خود در خانه و مقابل هوادارانشان، 3-2 شکست خوردند.

در شروع بازی و در دقیقه 8، کارلوس ولا موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. هلند برای کسب تساوی تا پایان نیمه ی اول فشار آورد ولی موفق به انجام این کار نشد. در شروع نیمه ی دوم و در دقیقه 49، وسلی اشنایدر موفق شد با یک گل دیدنی از فاصله 25 متری، دروازه اوچوا را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

پس از گل تساوی هلند، مکزیک فشار را بیشتر کرد و توسط گواردادو و هرناندز، چندین بار در موقعیت گل قرار گرفت تا اینکه کارلوس ولا در دقیقه 62 برای بار دوم گلزنی کرد و مکزیک را پیش انداخت. 8 دقیقه بعد، چیچاریتو روی پاس خوب گواردادو، گل سوم تیمش را به ثمر رساند. هلند عقب ننشست و در دقیقه 74 توسط دیلی بلیند، اختلاف را به حداقل رساند. فشار هلند بیشتر و بیشتر شد و نمایش بسیار خوب اوچوا در درون دروازه، مانع گلزنی لاله های نارنجی شد. در پایان، هلند موفق نشد بازی را به تساوی بکشاند و با نتیجه 3-2 شکست خورد.




دو تيم آرژانتين و کرواسي، امشب در لندن به مصاف يکديگر رفتند که آلبي سلسته در پايان موفق شد 2-1 کرواسي را شکست دهد.

کرواسی در غیاب مودریچ ، راکیتیچ و مانژوکیچ پا به این دیدار گذاشته بود و ستاره های اصلی خود را در اختیار نداشت. با این حال، در دقیقه 11 آن‌ها توسط شاربینی به گل رسیدند و پیش افتادند. فشار آرژانتین تا پایان نیمه ی اول بیشتر شد ولی شاگردان مارتینو نتوانستند به گل برسند. در نیمه ی دوم، این آرژانتین بود که خوب شروع کرد و در دقیقه 49 توسط کریستین انسالدی، به گل اول خود رسید و بازی را به تساوی کشاند.

8 دقیقه بعد، روی فرار آگوئرو و خطای مدافعان کرواسی روی او، یک ضربه ی پنالتی نصیب آرژانتین شد که توسط لیونل مسی تبدیل به گل شد و آرژانتین موفق شد پیش بیفتد. اتفاق قابل توجه در ادامه ی بازی، حضور ته‌وز در میدان بود. ستاره آرژانتینی موفق شد پس از سه سال و نیم دوری از تیم ملی، در تشویق پرشور هواداران از دقیقه 62 به جای آگوئرو به میدان برود و عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.

در دیگر دیدار‌های دوستانه امشب، استونی موفق شد 1-0 نروژ را شکست دهد و بلژیک، 3-1 مقابل ایسلند به پیروزی رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد