تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتایج بازیهای دوستانه خارجی

تایج بازیهای دوستانه ملی


 تيم ملي پرتغال در ديداري دوستانه موفق شد تيم ملي آرژانتين با نتيجه 1-0 شکست بدهد.
 آخرین رویارویی دو تیم در سال 2011، با یک گل دیرهنگام به سود آرژانتین به پایان رسیده بود اما این بار پرتغال بود که با یک گل دیرهنگام به پیروزی رسید.
آرژانتینی ها بازی را بهتر آغاز کردند و می توانستند خیلی زود توسط دی ماریا به گل برسند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. شاگردان مارتینو تقریبا در 15 دقیقه تیم برتر میدان بودند اما پس از بازیکنان پرتغال بازی را به تعادل کشیدند اما در نیمه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.
در ابتدای نیمه دوم دو مربی دست به تعویض زدند و از جمله در ترکیب آرژانتین، گایتان جانشین لیونل مسی شد. این نیمه هم با برتری آرژانتینی ها آغاز شد اما نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. در دقیقه 60، دی ماریا و هیگواین، جای خود را به لاملا و ته وز دادند اما این تغییرات هم موثر واقع نشد.
تا اینکه در ثانیه های پایانی بازی، رافائل گریرو که در نیمه دوم برای پرتغال به میدان رفته بود، دروازه آرژانتین را باز کرد. ارسال دیدنی کوارشما، با ضربه گریرو به گل پیروزی بخش پرتغال تبدیل شد.




 تيم ملي ايتاليا در ديداري دوستانه موفق شد با نتيجه 1-0 آلباني را شکست بدهد.
شاگردان کونته که در دیدار قبلی شان مقابل کرواسی به تساوی رضایت داده بودند، توانستند در دیدار امشب به مسیر پیروزی برگردند.
آلبانی که در ماه های اخیر نمایش های خوبی داشته و در دیدار دوستانه قبلی اش برابر فرانسه هم به تساوی 1-1 رسیده بود، امشب مقاومت خوبی برای لا نازیوناله داشت اما گل دقیقه 82 اوکاکا، پیروزی را نصیب آتزوری ها کرد.
ایتالیایی ها در نیمه اول موقعیت های بسیار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردند و چندین بار تا فروریختن دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت نتوانستند از هیچ یک از آنها استفاده کنند.
حملات میزبان در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد تا اینکه استفانو اوکاکا که در دقیقه 65 به میدان رفته بود، در اولین بازی ملی اش، دروازه حریف را باز کرد؛ تک گلی که تا پایان باقی ماند تا یک پیروزی دیگر در کارنامه آنتونیو کونته ثبت شود.




 تيم ملي آلمان در ديداري دوستانه در شهر ويگو، توانست با نتيجه 1-0 ميزبانش اسپانيا را از پيش رو بردارد.
ژرمن ها که در سه دیدار آخرشان مقابل اسپانیا شکست خورده بودند، سرانجام توانستند به روند این ناکامی ها پایان بدهند.
اسپانیایی‌ها بازی را مسلط آغاز کردند و قصد داشتند با حفظ توپ راه را برای رسیدن به دروازه حریف هموارتر کنند. آنها در دقیقه 12 یک فرصت گلزنی به دست آوردند اما سیلر سنگربان ذخیره آلمان که در غیاب نویر مصدوم درون دروازه ژرمن‌ها ایستاده بود، توپ را به کرنر فرستاد. دقیقه 19 رائول گارسیا که در باشگاه اتلتیکو مادرید توپ می‌زند، اسپانیا را صاحب دومین موقعیت کرد. این بار سیلر مطمئن‌تر نشان داد و توانست توپ را دفع کند.
دقیقه 22 این نیمه ژرمن‌ها بدشانسی بدی آوردند: توماس مولر دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. بجای او یواخیم لوو کریم بالعربی را به زمین فرستاد.
بعد از این تعویض آلمان‌ها دو موقعیت توسط سباستین رودی و کوین فولاند به دست آوردند که نتیجه‌ای در بر نداشت. بازی در این دقایق پایاپای پیش می‌رفت اما موقعیت جدی و خطرناکی را از هیچ کدام از دو تیم شاهد نبودیم و در نهایت نیمه اول با حساب 0-0 به پایان رسید.
در نیمه دوم، بازی بیشتر در میانه زمین جریان داشت و خطری دروازه‌ها را تهدید نمی‌کرد. آلمان توسط رودی و خدیرا در جستجوی یک راه نفوذ بین بازیکنان حریف بود اما راهی پیدا نمی‌شد. در دقیقه 72 فولاند شوتی را از سمت چپ به سمت دروازه اسپانیا فرستاد که کاسیاس آن را دور کرد. در بازگشت هیچ یک از شاگردان لوو نتوانستند از این توپ استفاده‌ای بکنند. ده دقیقه پایانی با بدتر شدن وضعیت هوا، سرعت بازی کمتر هم شد.
ولی دقیقه 83 بالاخره قفل دروازه‌ها شکست. اسپانیا توانست توسط آزپیلیکوئتا به گل برسد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و این گل مردود اعلام شد.
این بار نوبت ژرمن‌ها بود که گل بزنند. تونی کروس توانست در دقیقه 89 دروازه کاسیاس را باز کند و این دیدار که آخرین بازی ملی دو تیم در سال 2014 بود، به سود آلمانی‌های قهرمان جهان به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد