تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی پاری سن ژرمن و اویان 4-2

پاری سن ژرمن توانت با برد خانگی 4 بر 2 مقابل تیم اویان به صدر جدول نزدیک شود.



پاریسی ها از 4 بازی قبلی خود، تنها 4 امتیاز کسب کرده بودند و بارها فرصت صدرنشینی را با این نتایج ضعیف از دست دادند. شاگردان لوران بلان بازی را بد شروع کردند و در دقیقه 14 با ضربه از راه دور باربوسا و اشتباه دروازه بانشان، از اویان عقب افتادند.

در ادامه، پی اس جی بر فشار حملاتش اضافه کرد و روی دو ضربه کرنر به دو گل دست یافت. ابتدا در دقیقه 30 داوید لوئیز روی کرنر لوکاس، با ضربه سری دقیق گل تساوی را به ثمر رساند و 8 دقیقه بعد نیز مارکو وراتی گل دوم را وارد دروازه اویان کرد. کرنر ارسالی را زلاتان داخل محوطه جریمه کنترل کرد اما با دخالت دفاع، توپ به وراتی رسید و این بازیکن ایتالیایی، با ضربه ای دقیق توپ را به گل تبدیل کرد. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 63، فان در فیل یک گل به خودی زد تا ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس در بهت فرو رود. پاریسی ها در آستانه یک تساوی دیگر قرار گرفته بودند اما خاویر پاستوره در دقیقه 73، گل سوم را نیز به ثمر رساند تا لوران بلان نفسی به راحتی بکشد. این گل تماشایی، حاصل پاسکاری های زیبای زلاتان و لوکاس بود. پاستوره پاس لوکاس را سرضرب و به زیبایی وارد دروازه اویان کرد.

سرانجام در دقیقه 89 بود که کاوانی روی پاس زلاتان، دروازه خالی اویان را برای بار چهارم گشود تا پی اس جی به یک پیروزی شیرین خانگی دست یابد. پاریسی ها با این برد، 41 امتیاز شدند و با تفاضل گل کمتر از مارسی، در رده سوم قرار گرفتند.



Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد