تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دیدار برگشت دو تیم رأس ساعت ۲۳:۱۵به وقت تهران با سوت آقاضی کارلوس ولاسکو آغاز شد. بر خلاف چند بازی گذشته منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، ورزشگاه اتحاد در مسابقه امشب مملو از تماشاگر بود.

سیتیزن ها که برای نخستین بار به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گام نهاده بودند، رویای حضور در نیمه نهایی را در سر می پروراندند.

در سوی دیگر پاریسن ژرمن در غیاب چهره هایی چون داوید لوئیز، بلیز ماتوئیدی و مارکو وراتی، با ترکیبی هوشمندانه تر پا به این مسابقه گذاشته بود و حضور گریگوری فن در ویل در ترکیب اولیه پاریسی ها، نشان از تفکرات متفاوت لوران بلان داشت.
بازی با سرعت خوبی آغاز شد و مهندس شیلیایی با وفا به وعده اش، برای کسب پیروزی شاگردانش را به میدان فرستاده بود. این را می شد از حرکات تیمی این تیم و موقعیت هایی که برای آگوئرو خلق شد، فهمید. آن سوی میدان هم ابراهیموویچ هر از گاهی فرصت خود نمایی پیدا می کرد.
اتفاق مهم اما دقیقه ۲۸رخ داد. سرخیو آگوئرو پشت مدافعان پاریسن ژرمن صاحب توپ شد و می رفت که کار دست تیم مهمان دهد اما کوین تراپ، مهاجم آرژانتینی سیتیزن ها را به قیمت یک کارت زرد متوقف کرد. خود آگوئرو پشت پنالتی ای که به دست آورده بود ایستاد و آن را در عین ناباوری از گوشه چپ دروازه تراپ با یک بغل پا به بیرون فرستاد.
سپس سونامی مصدومیت ها از راه رسید. پس از گرفتگی که ابتدا برای آگوئرو پیش آمد ولی تسلیم آن نشد، دقیقه ۴۲بود که تیاگو موتا هافبک با تجربه و ایتالیایی پاریسن ژرمن به دلیل مصدومیت جای خود را به لوکاس مورا داد.

نیمه دوم هم به همان جذابیت نیمه نخست آغاز شد. چند دقیقه ای نگذشته که حتی پاریسی ها توسط لوکاس مورا به گل رسیدند اما این گل به درستی از سوی کادر داوری‌، مردود اعلام شد. پس از این صحنه بار احساسی بر بار فنی بازی چربید و دو تیم کمی از تاکتیک محوری فاصله گرفتند.
دقیقه۷۶جادوی کوین دی بروین از راه رسید. پس از رد و بدل کردن چند پاس بین بازیکنان منچسترسیتی، فرناندو برزیلی توپ را در اختیار کوین دی بروین قرار داد و این بازیکن نیز با یک ضربه فنی از پشت محوطه جریمه، توپ را به گوشه پایینی سمت چپ دروازه تراپ فرستاد تا کار را برای شاگردان لوران بلان، بیش از پیش سخت کند. (منچسترسیتی۱-۰پاریس سن ژرمن)


دقیقه ۸۵بود که ارسال مکسول از سمت چپ با ضربه سر زلاتان ابراهیموویچ همراه شد و درون دروازه منچسترسیتی جای گرفت اما کمک داور نخست دیدار طی شاهکاری دیگر، باز هم به درستی پرچم زد و گل منچسترسیتی را مردود اعلام کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد