تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ده تن برنج و ماهی توسط ژاپنی ها به هتلشان در استرالیا آورده شد. تا برای ادامه بازیهایشان در جام ملتهای آسیا، از غذاهای سنتی خودشان استفاده کنند.



تدارکات تیم ملی ژاپن 10 صندوق بزرگ پر از ماهی یخ زده و کیسه های برنجی به وزن 20 کیلوگرم به اضافه مواد غذایی دیگر و عصاره غذاهای سنتی ژاپنی با خود به هتل آورد که روی تمام آنها به زبان ژاپنی نوشته شده بود. عملیات ذخیره سازی این حجم از مواد غذایی بیش از یک ساعت به طول انجامید و رفت و آمد از در اصلی هت را ه طور کامل مختل کرد. به طوریکه مدیریت هتل از سایر مهمانان هتل خواست در مراحل پذیرش به آنها کمک کنند. این هتل مجهز به سیستم پذیرش الکترونیکی است. تم ملی ژاپن عادت دارد به هر مسابقاتی که می رود مواد غذایی مورد نیازش را می برد. آنها در جام جهانی 2014 برزیل هم این کار را کرده بودند. این در حالیست که ورود مواد غذایی به استرالیا دارای مقررات سخت گیرانه ای است ولی ژاپنی ها پیش بینی همه چیز را کرده بودند. ژاپنی با خود یک آشپز حرفه ای برده اند . برای آنها غذاخوردن همانند تمرینات فیزیکی از اهمیت بسیار بالایی برخورددار است.علاوه بر صندوق های غذایی آنها بیش از 50 بست بزرگ لباس و وسایل تمرینی با خود به هتل برده اند.

رئیس تداراکات تیم ملی ژاپن گفت: این حجم لباس به خاطر راحتی بازیکنان ماست و ما برای راحتی بازیکنان مان همه کار می کنیم.

ژاپنی ها با خود این بار عظیم را بین 4 شهر جابجا کرده اند .

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد