تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، تیم های ژاپن و عراق در دور دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا از ساعت 12:30 برای قطعی کردن صعود خود به مصاف هم رفتند. که در پایان این بازی تیم ژاپن با تک گل خودش از روی نقطه پنالتی پیروز بازی شد.

 



شرح بازی

در نیمه اول ژاپنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 10 کاگاوا یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. در ادامه حملات ژاپن دقیقه 16 سانتر ناگاموتو از جناح چپ روی سر هوندا قرار گرفت که توپ پس از ضربه سر این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد. دقیقه 22 ژاپنی ها موقعیت خوبی را از دست دادند که در ادامه این حرکت عراقی ها هوندا را در محوطه جریمه با خطا متوقف کردند تا فغانی داور ایرانی دیدار نقطه پنالتی را نشان دهد. هوندا بر خلاف حرکت دروازه بان پنالتی را درون دروازه قرار داد. در ادامه نیمه اول، بازی متعادل بود اما عراقی ها موقعیت های نصف و نیمه ای را به به دست آوردند که نتوانستند دروازه کاواشیما را باز کنند.

در نیمه دوم ژاپنی ها مانند بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 46 شوت هوندا از پشت محوطه به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه عراقی ها به شدت روی دروازه ژاپن فشار آوردند تا به گل تساوی دست یابند اما روی یک ضد حمله در دقیقه 64 پاس بازیکن ژاپن در موقعیت بسیار عالی به هوندا رسید که بازهم شوت پای راست این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد تا دروازه عراق باز نشود. دقیقه 72 شوت کاگاوا از داخل محوطه جریمه با واکنش دروازه بان عراق دفع شد. در ادامه بازی کاملا متعادل دنبال شد و هیچ کدام از دو تیم نتوانستند فشار قابل توجهی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند.

شرح گل

دقیقه 22 (هوندا): هوندا پنالتی را برخلاف جهت حرکت دروازه بان عراق با یک ضربه آرام و زمینی درون دروازه قرار داد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد