تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئيس سازمان ليگ گفت: وزارت ورزش محل حل مشکل استقلال و پرسپوليس با ورزشگاه آزادي است.



  مهدي تاج در مورد برگزاري مراسم قرعه‌کشي ليگ برتر در روز دوشنبه گفت: مراسم قرعه‌کشي ليگ چهاردهم حال و هوايي متفاوت خواهد داشت و اين برنامه به صورت زنده هم از تلويزيون پخش مي‌شود. ضمن اينکه مهمترين ويژگي آن اين است که امکان دارد ديدار استقلال و پرسپوليس حتي در هفته اول ليگ هم صورت گيرد. زيرا محدوديت‌هاي سال گذشته را نداريم و تيم‌هايي مثل پيکان و سايپا در زمين‌هاي خودشان ميزبان هستند. به همين دليل قرعه‌کشي ليگ چهاردهم متفاوت است و امکان دارد دربي تهران در هر زماني از ليگ برگزار شود. در اين مراسم از توپ جديد ليگ برتر هم رونمايي خواهد شد.

رئيس سازمان ليگ در مورد مدعوين اين مراسم گفت: تمامي مديران باشگاه‌ها، رؤساي هيأت‌هاي فوتبال، هيأت رئيسه فدراسيون و هيأت رئيسه سازمان ليگ، مديران ورزشگاه‌ها و افرادي از کانون ايران نوين که اسپانسر ليگ است، حضور خواهند داشت و اين مراسم در برج ميلاد تهران برگزار مي‌شود.

نائب رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه يکي از مديران باشگاه مدعي شده که AFC با انتشار قرارداد بازيکنان و مربيان مخالفت کرده است، گفت: نه اصلا اينگونه نيست و در اين زمينه مشکلي وجود ندارد.

تاج در مورد قيمت بليت مسابقات در ليگ چهاردهم گفت: در ليگ چهاردهم بليت مسابقات به هيچ عنوان گران نخواهد شد و گراني در اين بخش نخواهيم داشت.

تاج در مورد اينکه مجيد جلالي با انتشار اجباري قراردادها مخالف است، گفت: اينها نظرات افراد است حتي برخي رسانه‌ها در مورد سقف بودجه‌ها نيز فشار آوردند اما اين الزام وجود دارد تا باشگاه‌ها بودجه‌هاي خود را اعلام کنند و ما هم بايد روي اين بودجه‌ها کنترل داشته باشيم. اگر در سال‌هاي گذشته اينگونه رفتار مي‌شد اکنون بدهي انباشته باشگاهي به وجود نمي‌آمد. اين بدهي ناشي از هزينه باشگاه‌ها دو سه برابر از سقف بودجه‌شان است و اکنون شاهد اين وضعيت هستيم که خيلي‌ها به پولشان نمي‌رسند و شکايت‌ها زياد شده است. با انتشار قراردادها مي‌خواهيم به همه بگوييم که هزينه در فوتبال خيلي زياد نيست و برخلاف آنچه که عده‌اي مدعي مي‌شوند هزينه‌ها در فوتبال قابل دفاع است و خيلي هم زياد نيست. ضمن اينکه با انتشار قراردادها مشخص مي‌شود نه تنها در فوتبال افزايش هزينه نداشتيم بلکه کاهش هزينه‌ هم بوده است.

تاج تصريح کرد: يکي ديگر از مزيت انتشار قراردادها اين است که پول‌هايي که پرداخت مي‌شود را دنبال مي‌کنيم و اکنون شاهديم که بازار نقل و انتقالات بسيار آرام و بدون التهاب است و ديگر فضاي ملتهب فصل گذشته وجود ندارد. فضايي که در آن صحبت از رقم‌هاي 3-4 ميليارد توماني مي‌شد. باشگاه‌ها اکنون از قراردادها و مبالغي که پرداخت مي‌کنند دفاع مي‌کنند. مثلا باشگاه پيکان از پرداختي‌اش به رحمتي دفاع مي‌کند. بنابراين انتشار قراردادها به سيستم ضرري نمي‌رساند.

رئيس سازمان ليگ در مورد اينکه اميررضا خادم گفته است با قرارداد 3ميلياردي برخي بازيکنان چگونه سقف بودجه باشگاه‌ها رعايت مي‌شود، گفت: يکي از نگراني‌هاي سازمان ليگ هم اين بحث بود که مخفي‌کاري وجود نداشته باشد و با انتشار قراردادها همه چيز شفاف است و باشگاه‌ها تمايلي براي مخفي‌کاري نخواهند داشت.

نائب رئيس فدراسيون فوتبال در مورد درخواست 270 ميليوني ورزشگاه آزادي از دو باشگاه استقلال و پرسپوليس براي هر مسابقه گفت: اين پيشهادي است که ورزشگاه آزادي به استقلال و پرسپوليس داده و مشکلي است که اين دو باشگاه دارند زيرا هر دو باشگاه زمين اول خود را ورزشگاه آزادي معرفي کردند و سازمان ليگ هر ورزشگاهي که اين دو باشگاه به ما معرفي کند، در مورد آن اقدام مي‌کنيم اما محل حل اين مشکل در وزارت ورزش است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد