تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تاریخ تولد: ۱۶ دی ۱۳۶۶

زادگاه: گیسن

قد: ۱٫۹۲

پست: دروازه بان




دانیل داوری در شناسنامه محمد داوری (متولد ۱۶ دی ۱۳۶۶ در گیسن) بازیکن فوتبال ایرانی - آلمانی است که اکنون در تیم فوتبال اینتراخت برانشویگ بازی می کند.


زندگی شخصی
داوری متولد شهر گیسن در حومه فرانکفورت است. او دورگه به حساب میآید چرا که پدری ایرانی دارد و مادری لهستانی. دانیال داوری ورزش را با بسکتبال شروع کرد.


زندگی ورزشی
دانیال داوری در تیم فوتبال اینتراخت برانشویگ بازی می کند تیم او با کمترین گل خورده صدر نشین است. نشریه کیکر عادت ندارد زیاد خوب به ایرانی ها نمره بدهد ولی داوری با میانگین نمره ۲٫۹۴ در ۱۰ بازی، جزو تاپ ترین گلرها به حساب می آید. او فعلا عنوان هفدهمین بازیکن برتر رقابت های بوندسلیگا ۲ را یدک می کشد. حالا یکی از دوازه بان های بوندسلیگا دو است. او در تیم آینتراخت برانشویگ بازی می کند. او با یک متر و ۹۲ سانتی متر قد، شماه ۲۶ به تن می کند. این بازیکن از تیم محلی ویسک که در آنجا متولد شد، استارت بازیگری خود را زد. سپس در سال ۲۰۰۷ به تیم جوانان ماینز رفت که در گذشته دو بازیکن ایرانی به نام سیروس دین محمدی و سرژیک تیموریان را در اختیار داشت. او در رده بزرگسالان و در تیم دوم ماینز نیز بازی کرد. در بین سالها ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹، ۳۲ بازی برای آنها انجام داد و از سرانجام در تابستان ۲۰۰۹ به تیم آینتراخت برانشویگ ملحق شد. او در این ۴ سال ۵۵ بازی برای این تیم انجام داده است.



دانیال داوری کیست؟ دانیال داوری دروازه بان ایرانی آینتراخت برانشویگ همان فردی است که عادل فردوسی پور هر هفته در بخش لژیونرهای برنامه نود نام او را مطرح کرده و بازی های وی را به نمایش می گذارد. چند روز پیش نیز خبر دعوت دانیال داوری منتشر شد. داوری که در دسته دوم بوندس لیگا دروازه بانی می کند برای مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا همراه تیم ملی خواهد بود. یکی از نزدیکان داوری هم خبر دعوتش به تیم ملی را تایید کرده و گفته بود: او از حضور در تیم ملی ایران خیلی خوشحال است. داوری همچنین قبل از این در مصاحبه اختصاصی با روزنامه تماشا گفته بود: یک تماس تلفنی کافی است که برای تیم ملی بازی کنم. به نظر می رسد مذاکرات او و کی روش به نتیجه رسیده و داوری در اردوی تیم ملی حاضر خواهد شد. دروازه بان ایرانی – آلمانی اینتراخت برانوشیگ ۲۴ ساله است و بهترین آمار را در بوندس لیگا ۲ دارد.

Source:سایت خبر ورزشی تک گل

 


 

بیوگرافی دانیال داوری

بیوگرافی دانیال داوری

بیوگرافی دانیال داوری

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد