تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نام : سردار

نام خانوادگی : آزمون

ملیت : ایران

تاریخ تولد : ۱ ژانویه ۱۹۹۵- ۱۳۷۳/۱۰/۱۱

سن : ۱۹

قد : ۱۸۳ سانتیمتر

وزن : ۷۲ کیلوگرم

محل تولد : گنبد کاووس

باشگاه فعلی :  روبین کازان روسیه




سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) بازیکن فوتبال اهل ایران است و در تیم جوانان باشگاه فوتبال روبین کازان در لیگ برتر روسیه بازی می‌کند.
وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی به مقام آقای گلی این تورنمت رسید.

و همین موجب شد تا تیم های بزرگ اروپایی از جمله اینتر میلان و روبین کازان روسیه خواهان این بازیکن دوست داشتنی شوند . ابتدا با روبین کازان توافقات اولیه را انجام داده بود که پیشنهاد اینتر میلان به دست این بازیکن رسید و وی فقط با تو جه به توافقات اخلاقی حاضر به قبول پیشنهاد اینتر نشد این در حالی است که بسیاری ازبازیکنان با تیمی قرداد امضا میکنند وبعد بنا به مسائلی به تیم دیگر میروند و این حرکت سردار خود نشانه از شعور فوتبالی بالای این بازیکن دارد به هر حال سردار در میان سکوت رسانه های ایران غریبانه به روبین کازان پیوست.او ابتدا در تیم ب روسی تمرین میکرد و پس از مدت کوتاهی توانست جز ۱۸ نفر تیمی قرار بگیرد.
سردار آزمون در آذرماه سال ۹۱ به باشگاه روبین کازان روسیه پیوست.وی اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین یکی از بازیکنانی است که تیم ملی جوانان درمسابقات انتخابی دربازی با لبنان بهترین بازیکن انتخاب شدو دو گل زد.

بازی در تیم ملی

سردار ازمون تنها لژیونر ملی پوش تیم جوانان هست او در مسابقات جوانان اسیا ۸ گل زد.

سردار به رقابت های جام جهانی 2014 برزیل از سوی کی روش دعوت نشد.

Source:سایت خبر ورزشی تک گل

 


 

بیوگرافی سردار آزمون

بیوگرافی سردار آزمون

بیوگرافی سردار آزمون

بیوگرافی سردار آزمون

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد