تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

علي انصاريان هم نسبت به رفتارهاي توهين‌آميز بازيكنان پرسپوليس در قبال مربیان این تیم واكنش نشان داد. اين پيشكسوت كه مدتي است در وادي سينما قدم مي‌زند، گفت: «اين بازيكنان امروز نه از بازيكنان زمان ما به لحاظ فني بهتر بودند و نه قلدرتر اما متأسفم كه بعضي از آنها تا اين حد شخصيت پرسپوليس را پايين آورده‌اند.

من و حامد كاويانپور و علي كريمي به عنوان استعدادهاي آن زمان به پرسپوليس آمديم اما علي پروين براي اينكه پررو نشويم مي‌گفت هر وقت قديمي‌تر‌ها بخواهند تمرين شوتزني كنند، شما سه نفر بايد نقش توپ جمع كن را ايفا كنيد!»

انصاريان اضافه كرد: «يكبار هم حميد جاسميان آمده بود به محل تمرين‌مان كه علي پروين در جريان كار سوت زد و تمرين را تعطيل كرد. بعد به تك‌تك بازيكنان گفت: برويد دست‌بوس آقاي جاسميان. ايشان پيشكسوت و صاحب باشگاه هستند. آن زمان مگر كسي جرأت داشت به علي پروين بگويد نمي‌آيم؟ مگر مي‌توانستيم در چشم‌هاي او نگاه كنيم؟ حالا نسل عوض شده و به جای اینکه بازیکنان به لحاظ اخلاقی نسبت به نسل ما پیشرفت کنند، انگار همه چیز بدتر شده است.»

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد