تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تاج در رابطه به برگزاری فینال جام حذفی اظهار کرد، این بازی را هر ساله در خرمشهر برگزار خواهیم کرد.



مهدی تاج، رییس سازمان لیگ در نشست خبر‌ی‌اش در اهواز اظهار کرد: ابتدا هفته دفاع مقدس را گرامی می‌دارم و از دکتر مقتدایی ریاست استانداری خوزستان، آقای خبیر معاونت استان خوزستان، آقای کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و آقای طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان به دلیل همکاری‌هایشان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: خوزستان بیشترین سهم را در فوتبال کشور دارد. این استان سه تیم در لیگ برتر، دو تیم در لیگ یک و 8 تیم در لیگ دو کشور دارد که پس از تهران بیشترین سهم را در فوتبال کشور دارا است. به همین مقدار خوزستان در تیم‌های ملی بازیکن دارد. بخصوص در تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان و امید که آن هم به خاطر تدبیر استاندار خوزستان است.

رییس سازمان لیگ با بیان اینکه امروز فهمیدم که مسئولان خوزستانی بسیار فوتبالی هستند گفت: به هر جهت اینجا شورای عالی استان به خوبی کار می‌کند و برنامه‌ریزی خوبی دارد. آیین‌نامه‌ای را من خواندم که طبق آن هر 6 ماه یک بار همه دور هم جمع می‌شوند که این بسیار خوب است. همچنین پارلمان ورزشی در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: خوزستان در کشور و در فوتبال اول است و بیشترین سهم را داراست. درباره جام حذفی هم که هدف اصلی ما در این ملاقات بود، صحبت کردیم. ما 16 تیم لیگ برتری، 32 تیم از لیگ استان‌ها و 36 تیم از لیگ دو داریم که همه در جام حذفی هستند. اولین تصمیم‌مان برای جام حذفی این است که یک سهمیه را هر ساله به خرمشهر و بدون برگزاری مسابقه بدهیم و میزبان می‌تواند هر سال تیم داشته باشد و همیشه سهمیه حضور در این مسابقه‌ها را دارا باشد. ما مجبور هستیم جام باشگاه‌های آسیا، جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی و مقدماتی المپیک را در برنامه‌مان بگنجانیم و این مسئله برنامه‌ریزی را برایمان بسیار سخت کرده است. اکنون در جام حذفی و در یک هشتم تیم‌های برنده‌مان مشخص شده‌اند و چند تیم هم در ادامه مشخص می‌شوند. ما این تصمیم را گرفتیم که قبل از اینکه چهره تیم‌ها در مراحل پایانی مشخص شود، مکان فینال را انتخاب کنیم و همیشه آن را در یک جا برگزار کنیم. در جهان هم به همین صورت است و می‌خواهیم همه ساله فینال را در خرمشهر برگزار کنیم.

رییس سازمان لیگ افزود: مطمئن هستیم با وجود آقای مقتدایی استاندار خوزستان این کار قطعی می‌شود. درباره سوپرجام هم این تصمیم را داریم که یا در خرمشهر و یا در آزادی به صورت مداوم و هر ساله برگزار شود.

تاج در پاسخ به این سوال که زمان برگزاری فینال جام حذفی کی خواهد بود، گفت: فینال جام حذفی امسال در 31 اردیبهشت خواهد بود. علتش این است که شاید 3 خرداد نتوانیم این فینال را برگزار کنیم چرا که ممکن است تیم‌هایمان در فینال، در جام باشگاه‌های آسیا نیز بازی داشته باشند. قطعا ما فینال را در خرمشهر برگزار می‌کنیم یا 31 اردیبهشت ماه یا 3 خرداد. اگر تیم‌های فینالیست جزو تیم‌های آسیایی‌مان نباشد ممکن است همان 3 خرداد فینال را برگزار کنیم.

وی درباره ارزیابی‌اش از کی‌روش و اینکه چرا تاکنون به خوزستان نیامده است بیان کرد: ارزیابی‌ام از کی‌روش همیشه مثبت بوده است و همین که او روی بازیکنان جوان تمرکز دارد بسیار خوب است. من می‌توانم به کی‌روش این را توصیه کنم که به خوزستان هم بیاید. من فکر می‌کنم او این استان را می‌شناسد چرا که خوزستان در فوتبال همیشه خوب بوده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد