تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 علي فتح‌الله‌زاده معتقد است، فدراسيون بايد نکته به نکته خواسته‌هايش را در قرارداد کي‌روش لحاظ کند.



مديرعامل پيشين استقلال درباره پيشنهاد فدراسيون فوتبال براي تمديد قرارداد با کارلوس کي‌روش اظهار کرد: هر فدراسيوني که قصد بستن قرارداد با مربي را داشته باشد، بايد تمام خواسته‌هايش را شفاف اعلام کند. فدراسيون و کي‌روش مدتي را با هم کار کرده‌اند و به نوعي از هم شناخت دارند.

وي گفت: هم فدراسيون نواقصي دارد و هم کي‌روش نيز داراي مشکلاتي است. فدراسيون بايد با کي‌روش به صورت جدي مذاکره کند و سعي کند اختلافات فيمابين را حل کند. آنچه که من از نحوه مذاکرات طرفين مي‌بينم، هر دو طرف مايل به ادامه همکاري هستند و گويا فقط حل مسائل جزئي مانده است. فدراسيون بايد به صورت شفاف اعلام کند چه خواسته‌هايي از کي‌روش دارد، کي‌روش هم بايد خواسته‌هايش را اعلام کند.

مديرعامل پيشين استقلال همچنين افزود: نبايد فراموش کنيم که ما نمي‌توانيم تيم را تماماً در اختيار سرمربي قرار دهيم. بايد مديريت روي مربي وجود داشته باشد. فدراسيون بايد مفاد قرارداد و مذاکرات را رسانه‌اي کند تا همه بدانند و در مورد آن قضاوت کنند.

فتح‌الله‌زاده در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود اظهار کرد: قرارداد فدراسيون و کي‌روش بايد حداقل سي‌صفحه باشد و نکات را ريز به ريز بيان کنيم. قرارداد تيم‌هاي بزرگ موجود است. مي‌توان آن‌ها را استخراج کرد و آن را مبناي کار قرار داد. به طور مثال در قرارداد مربي‌اي آمده بود، اگر او به محلي برود که به حيثيت ما خدشه وارد شود، توبيخ و جريمه مي‌شود.

مدير عامل پيشين استقلال با اشاره به اينکه بايد کي‌روش مديريت شود، اظهار کرد: يک مدير براي تيم ملي انتخاب کنيم و امور را به او بسپاريم. البته در گذشته اين طور عنوان مي‌شد که سرپرست تيم ملي را کي‌روش انتخاب مي‌کند که اين کار اصلاً درست نيست. سرپرست و يا مدير تيم ملي نماينده رياست فدراسيون در تيم است و بايد امور را به‌ طور کامل زير نظر داشته باشد. البته در گذشته سرپرست تيم ملي به خاطر اينکه گاهي در کنار تيم نبود، کي‌روش مجبور مي‌شد خودش شخصاً امور را پيگيري کند. در قرارداد جديد بايد طوري برنامه‌ريزي کنيم که يک سرپرست به صورت تمام وقت مديريت تيم را بر عهده داشته باشد. سرمربي تيم به غير از مسائل فني تيم نبايد دغدغه‌ ديگري داشته باشد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: من معتقدم، در مورد کي‌روش غير حرفه‌اي عمل کرديم. مي‌توانستيم قبل از جام جهاني، کيفت او را مشخص کنيم. اگر قرار بر اين بود که قراردادش تمديد شود، اين کار را مي‌کرديم و اگر نمي‌خواستيم با او تمديد کنيم، رسماً اعلام مي‌کرديم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد