تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" از مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا دل ری دو تیم فوتبال بارسلونا و ویارئال در استادیوم نیوکمپ به مصاف هم رفتند.



بازی مطابق انتظار با مالکیت توپ بالای شاگردان انریکه و دفاع منسجم و سازمان یافته ویارئالی ها آغاز شد. مشابه آن چیزی که در هفته گذشته و در جریان پیروزی 3-2 بارسا برابر ویارئال در رقابت های لالیگا شاهد بودیم. اما سرانجام بر روی پرس شدید بازیکنان بارسا در هنگام از دست دادن توپ و اشتباه مدافعان تیم زردپوش میدان، آبی اناری ها توانستند پیش از پایان نیمه اول مسابقه دروازه سرخیو آسنخو را فرو بریزند تا با توجه به واکنش های خوب مارک آندره تراستگن بر روی ضد حملات تیم میهمان، 45 دقیقه اول با برتری بارسلونایی ها به پایان برسد.

نیمه دوم بازی طوفانی آغاز شد و شاگردام مارسلینیوپس از چند حمه توسط شوت از راه دور تماشایی مانو تریگوئروس به گل رسیدند، اما همچون مسابقه دو تیم در لالیگا آبی اناری ها خیلی زود به بازی برگشته و گل دوم و سوم را به ثمر رسانده و حتی با ضربه پنالتی نیمار که توسط سرخیو آسنخو مهار شد تا آستانه گل چهارم نیز پیش رفتند. در آن سو نیز زیر دریایی های زرد که مجبور به انجام سه تعویض جباری شدند، توانی برای حمله کردن نداشتند، با رضایت به شکست با اختلاف دو گل برای جبران نتیجه، منتظر  بازی برگشت و نبرد ال مادریگال بمانند.

 
شرح گل های بازی:

 دقیقه 41 ( 1-0، مسی): توپ ربایی و فرار لوئیز سوارز با پاس گل دیگری از او همراه شد تا لیونل مسی فوق ستاره آماده این روزهای آبی اناری ها برای نهمین بازی پیاپی در استادیوم نیوکمپ گلزنی کند.

دقیقه 48 ( 1-1، تریگوئروس): مدافع تازه وارد تیم میهمان با شوت سرکش خود از فاصله بسیار دور که با اشتباه مارک تراسنگن نیز همراه بود، گل ارزشمندی را برای شاگردان مارسلینیو به ثمر رساند.

دقیقه 49 ( 2-1، اینیستا): بلافاصله پس از گل تساوی و بر روی حرکت دیگری از سوارز آندرس اینیستا در آستانه دروازه صاحب توپ شد و توانست با یک ضربه بغل پا آبی اناری ها را پیش بیندازد.

دقیقه 64 ( 3-1، پیکه): کرنر ارسالی لئو مسی را جرارد پیکه آماده شده با یک ضربه سر قاطع به گل سوم شاگردان لوئیز انریکه تبدیل کرد.

 

 

 

برای دانلود ویدیو بازی اینجا را کلیک نمائید

 

 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد