تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بارسلونا در زمین خود با نتیجه 2-2 مقابل لاکرونیا متوقف شد.

 

 آبی اناری ها بعد از دو تساوی 1-1 متوالی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، امشب میزبان دپورتیوو ششم جدولی بودند که تیم شجاعی نشان می دادند. در دقیقه '5 مسی با پاسی عالی منطقه بازی را به سمت چپ محوطه عوض کرد، ساندرو با ضربه سر توپ را برای سوارز کاشت اما شوت سرکش مهاجم اروگوئه ای از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی در اختیار میزبان بود اما دپورتیوو هم ضدحملات خطرناکی را ترتیب می داد که یکی از آنها در دقیقه '14 با پاس روبه جلو عالی خوانفران از سمت راست، رودریگز در موقعیت تک به تک با براوو قرار گرفت اما ضربه پای چپ او در حالیکه زاویه کمی تنگ شده بود، با برخورد به پای براوو برگشت پیدا کرد.

بعد از آن بازی برای لحظاتی در میانه میدان دنبال می شد و حملات طراحی شده توسط بارسلونا سرانجامی نداشت تا اینکه در دقیقه '39 لیونل مسی موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه به زیبایی توپ را به گوشه بالای دروازه بفرستد و کاری هم از دستان لوکس برنمی آمد تا حساب کار 1-0 شود. در ادامه نیمه نخست بارسلونا بازی را مدیریت کرد و 1-0 برنده به رختکن رفت.

با آغاز نیمه دوم، نبض بازی همچنان در دست شاگردان انریکه بود و تیم میهمان از معدود موقعیت های خود نیز خوب استفاده نمی کرد. سرانجام بارسلونا بعد از چند حمله بی فرجام، در دقیقه '61 روی شوت از راه دور ایوان راکیتیچ که روانه گوشه دروازه شد، به گل دوم دست یافت و خیال خود را راحت کرد. در دقیقه '68 مونیر به جای ساندرو وارد میدان شد. در دقیقه '72 این مسابقه یک طرفه، راکیتیچ جای خود را به سرجی روبرتو داد. در دقیقه '75 شوت کاردوسو از پشت محوطه با برخورد به پای مدافع بارسا کمانه کرد به تیر افقی برخورد کرد و در برگشت توسط پرز به گل تبدیل شد که به درستی آفساید اعلام شد.

لحظه ای بعد، در دقیقه '77 این بار پرز موفق به گلزنی شد؛ روی اشتباه مدافعان بارسا و جا ماندن متیو تازه وارد، لوکاس پرز با پاس کاردوسو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با بغل پای چپ به راحتی دروازه براوو را باز کرد. در دقیقه '80 شوت آلوز با دفع ناقص لوکس همراه شد اما مونیر در برگشت موفق به باز کردن دروازه نشد. دپورتیوو جان تازه ای گرفته بود و این بار در دقیقه '86 ترس آبی اناری ها به واقعیت بدل شد و شاگردان ویکتور سانچز به گل دوم دست یافتند؛ پاس پرز در سمت راست محوطه به برگانتینوس رسید و او با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه براوو فرستاد تا حساب کار 2-2 شود. در ادامه تیم میزبان سراپا حمله شد که با دفاع مستحکم دپورتیوو مواجه شد و بازی با همین نتیجه پایان یافت تا شاگردان ویکتور سانچز بعد از اتلتیکو و سلتاویگو، از بارسلونا هم امتیاز بگیرند و به شگفتی سازی خود ادامه دهند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد