تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: حضور جواد نکونام در سپاهان منتفي شده است.



مهرزاد خليليان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر به برزيل اظهار کرد: سفرمن به برزيل براي مذاکره با چند بازيکن برزيلي بود هم چنين بازديدي از باشگاه‌ها و آکادمي‌هاي شبانه‌روزي فوتبال برزيل مثل باشگاه سانتوز داشتم.

وي با تأکيد بر اهميت فوتبال پايه بيان کرد: تيم‌هاي پايه يکي از مهم‌ترين پايه‌هاي يک باشگاه ورزشي است که مي‌توانند آينده يک باشگاه را بسازد خيلي از بازيکنان خوب ما از تيم هاي پايه سپاهان آمدند بازيکناني مانند علي کريمي، مهدي شريفي و محرم نويدکيا از همين آکادمي‌ها به فوتبال معرفي شدند اين موضوع هنوز ادامه دارد و ما روي رده‌هاي سني مختلف برنامه‌ريزي کرديم.

مديرعامل باشگاه سپاهان در ارتباط مذاکره با جواد نکونام تصريح کرد: نکونام بازيکن بزرگي است و جزء بازيکنان درجه 1 ايران است ما به صورت غيرمستقيم با اين بازيکن تماس گرفتيم و مذاکراتي انجام داديم اما متأسفانه نشد که او فصل آينده در سپاهان بازي کند و حضورش در سپاهان منتفي است.

وي افزود: ما با مديربرنامه خلعتبري تماس گرفتيم اما به دليل مشکلات با عجمان هنوز او بازيکن آزاد نيست ما بايد پس از آزادي ايشان براي برقراري ارتباط تلاش کنيم و فعلا حضور محمدرضا خلعتبري و هاشم بيک زاده در سپاهان پنجاه،پنجاه است.

خليليان خاطرنشان کرد: نظر کارشناسان مبني بر ضعف خط حمله را مي‌پذيريم؛ سپاهان 2 فصل پيش در کل ليگ 60 گل به ثمر رساند اما اين فصل 30 گل زد و اين ضعف بزرگي است به همين منظور ما براي جذب بازيکن به سراغ نام‌ها نرفتيم بلکه به سراغ بازيکنان به درد بخور که موردنياز تيم هستند رفتيم و سعي کرديم از اين طريق ضعف تيم را بپوشانيم.

وي با اشاره به وضعيت پريرا گفت: پريرا يکي از بازيکنان برزيلي مد نظر ما است که اين فصل به عنوان بازيکن آزاد مي‌تواند به هر تيم که مي‌خواهد بپيوندد ما مذاکراتي صورت داديم که اين بازيکن را جذب کنيم اما هنوز چيزي مشخص نيست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد