تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 جواد نکونام مي‌‌گويد «افتخارات قلعه‌نويي به شماره پيراهن او نمي‌‌رسد» . اما آيا اين ادعا حقيقت دارد ؟




1. قلعه‌نويي طي سال هاي 64 تا 75 به تناوب پيراهن تيم‌ملي‌ را برتن کرده در زماني صاحب 19 بازي ملي بود که رکورددار تعداد بازي ملي در 18 سال اول بعد از انقلاب محمد پنجعلي بود که تعداد بازي هايش مليش به 50 نرسيد!

2. قلعه‌نويي به عنوان پديده برتر مسابقات تهران در 18 سالگي عضو تيم منتخب سال 1360 (33 سال قبل) شد.

3. او در 23 سالگي در تيم شاهين و در حضور ستارگاني مثل محمود معمار، حجت شاه نباتي، مجتبا محرمي، محمد شکورزاده، کريم باوي،حسين ضيايي، مرتضي و محمود پازوکي کاپيتان تيم بود.

4. او در مسابقات تهران سال64 از 10 هفته، 3بار مرد برتر هفته انتخاب شد.

5. او در سال 67 به تيم السد قطر پيوست، در آن زمان تيم هاي باشگاهي اروپا مجاز به جذب يک تا 3 خارجي در «ليگ هاي گوناگون» بودند و اروپا رفتن به سادگي امروز نبود.

6. قلعه‌نويي زماني بازي مي‌ کرد که فوتبال ايران هافبک هاي بزرگي مثل قاسمپور، درخشان، احدي، شاهرخ بياني، نامجومطلق، قايقران، افتخاري، عاشوري به مختاري فر، عربشاهي، سيدمهدي ابطحي، مهدي فنوني زاده، کرماني، ضيايي، غني زاده و ... را داشت .البته قلعه نويي هرگز در تيم ملي هرگز درخشش بازيهاي باشگاهي را نداشت .

7. قلعه‌نويي با استقلال قهرمان آسيا در سال 70، قهرمان ليگ کشور در سال 1368، جام حذفي کشور در سال 1374 قهرمان تهران در سال 70، قهرمان سوپرجام تهران در سال 73 شده است .

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد