تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سجاد شهباززاده اظهار امیدواری کرد بتواند در استقلال همانند برهانی و عنایتی آقای گل شود.




 به گزارش "تک گل"، آقای گل فعلی تیم استقلال امیدوار است تیمش در پایان این فصل با ادامه این روند به قهرمانی دست یابد و خودش نیز نقشی در آن داشته باشد.

سجاد شهباززاده که پیش از حضور در آخرین تمرین تیمش برای دیدار برابر پیکان، فیزیوتراپی شانه‌اش را پشت سر می‌گذاشت در گفتگویی، به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

شهباززاده با اعلام اینکه مشکلی برای دیدار برابر پیکان ندارد گفت: مصدومیت خاصی ندارم و به خاطر دردی که در شانه‌ام احساس می‌کردم فیزیوتراپی کردم و الان مشکلی ندارم.

وی درباره سه امتیازی که تیمش برابر سایپا کسب کرد نیز گفت: به تک تک امتیازات‌مان در بازی‌های آینده نیاز داریم تا به قهرمانی برسیم و خیلی خوشحالم که در دیدار برابر سایپا توانستم با گلی که زدیم سه امتیاز را کسب کنیم.

شهباززاده ادامه داد: برای بازگشت و حضور در کورس قهرمانی به این سه امتیاز نیاز داشتیم و در بازی‌های آینده هم به دنبال پیروزی خواهیم بود.

مهاجم 10 گله استقلال درباره دیدار این هفته تیمش مقابل پیکان گفت: به سه امتیاز این دیدار نیاز داریم و باید تمرکزمان را بالا ببریم تا این دیدار سخت را هم با برتری پشت سر بگذاریم. ما روی تمام امتیازات حساب باز کرده‌ایم.

وی درباره تقابل این هفته استقلالی‌ها سابق با این تیم در بازی فردا گفت: به هرحال این مسائل جزو اتفاقات فوتبالی است و جزو حاشیه‌ها به حساب می‌آید. اما چیزی که در زمین وجود دارد این است که 11 بازیکن از دو تیم مقابل هم قرار می‌گیرند و هر بازیکنی هم انگیزه خاص خودش را دارد. امیدوارم این به زیبا شدن این بازی کمک کند و مطمئنا هر کس بهتر عمل کند برنده بازی خواهد بود.

شهباززاده درباره اینکه با حضور عنایتی کمی بیشتر متمایل به وسط زمین شده نیز گفت: تغییر زیادی از نظر تغییر پست نداشتم و تقریبا شبیه همان نیم فصل اول است و البته کادرفنی هر خواسته‌ای از من داشته باشد باید در زمین انجام دهم و خواسته‌شان را پیاده کنم.

مهاجم استقلال درباره هماهنگی‌اش با جاسم کرار و اینکه محرومیت این هافبک عراقی چه تاثیری در بازی‌ او خواهد داشت گفت: شاید کمی تاثیرگذار باشد اما ما اکنون به معنای واقعی یک تیم هستیم که کاملا یکدست، متحد و هماهنگ است. نبود کرار نمی‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد و هر کسی که جایگزین او شود مطمئنا بهترین عملکرد خود را در زمین ارائه خواهد داد و همه ما در کارهای هجومی و تدافعی در شرح وظایف خود عملکرد خوبی داریم.

شهباززاده در برابر پیکان هم قول گلزنی خواهد داد: گل زدن قابل پیش بینی نیست و من در هر بازی تمام تلاش و تمرکزم را روی گل زدن قرار می‌دهم و بقیه ان به جریان و شرایط بازی برمی‌گردد. اگر موقعیتی فراهم شود مطمئنا تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام خواهم داد.

حضور در کنار برهانی و عنایتی که هر دو تجربه آقای گلی در لیگ برتر را دارند انگیزه‌های شهباززاده را بیش از پیش کرده است: دقیقا همینطور است. از تجربه این دو مطمئنا استفاده خواهم کرد تا منم این تجربه را داشته باشم و از آن استقبال می‌کنم. این اتفاق بزرگ و خوبی است ولی به نظرم آقای گلی در کنار قهرمانی استقلال لذت دیگری خواهد داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد